کوماکس

 محصولات کوماکس COMMAX ساخت کشور کره هست که ارائه دهنده راهکارهای مدرن و با کیفیت در زمینه آیفون های تصویری ارتباطات داخلی ، دوربین های مدار بسته ، سیستم های احضار پرستاری ،خانه هوشمند و قفل های دیجیتال می باشد .

نمایش 13 - 24 از 42 آیتم
  • آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-70P

    مانیتور رنگی آیفون تصویری COMMAX  مدل CDV-70P  دارای نمایشگر 7 اینچی با قابلیت اتصال به 2 دوربین اعم از پنل و یا دوربین مدار بسته در دو رنگ سفید و نقره ای با قابلیت اتصال یک گوشی ارتباط داخل واحد (DP-4VHP) می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-70A

    مانیتور رنگی آیفون تصویری COMMAX  مدل CDV-70A  دارای نمایشگر 7 اینچی با قابلیت اتصال به 2 دوربین اعم از پنل و یا دوربین مدار بسته در دو رنگ سفید و نقره ای با قابلیت اتصال یک گوشی ارتباط داخل واحد (DP-4VHP) می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-71AM

    مانیتور رنگی آیفون تصویری COMMAX  مدل CDV-71AM  دارای نمایشگر 7 اینچی با قابلیت اتصال به 2 دوربین اعم از پنل و یا دوربین مدار بسته در سه رنگ سفید و نقره ای و مشکی با قابلیت نمایش تصویر در تصویر و اتصال یک گوشی ارتباط داخل واحد (DP-4VHP) می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-71BE

    مانیتور رنگی آیفون تصویری COMMAX  مدل CDV-71BE  دارای نمایشگر 7 اینچی با قابلیت اتصال به 4 دوربین اعم از پنل و یا دوربین مدار بسته با قابلیت ضبط تصاویر مراجعه کننده ها تا 128 عدد و اتصال یک گوشی ارتباط داخل واحد (DP-4VHP) می باشد .

  • آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-72BE

    مانیتور رنگی آیفون تصویری COMMAX  مدل CDV-72BE  دارای نمایشگر 7 اینچی با قابلیت پشتیبانی از 4 آیفون تلفن بیسیم و امکان ارتباط داخلی بین آن ها , قابلیت ضبط تصاویر مراجعه کننده ها تا 128 عدد و اتصال یک گوشی ارتباط داخل واحد (DP-4VHP) می باشد .

  • آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-35U

    مانیتور رنگی آیفون تصویری COMMAX  مدل CDV-35U  دارای نمایشگر 3.5 اینچی با قابلیت اتصال به 2 پنل دارای کلید های لمسی  بدون حافظه در دو رنگ سفید و سورمه ای با قابلیت اتصال یک گوشی ارتباط داخل واحد (DP-4VHP) می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-35HM

    مانیتور رنگی آیفون تصویری COMMAX  مدل CDV-35HM  دارای نمایشگر 3.5 اینچی با قابلیت اتصال به 2 پنل  دارای حافظه با قابلیت اتصال یک گوشی ارتباط داخل واحد (DP-4VHP) می باشد .

  • آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-35A

    مانیتور رنگی آیفون تصویری COMMAX  مدل CDV-35A  دارای نمایشگر 3.5 اینچی با قابلیت اتصال به 2 پنل با قابلیت اتصال یک گوشی ارتباط داخل واحد (DP-4VHP) می باشد .

  • آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-43M

    مانیتور رنگی آیفون تصویری COMMAX  مدل CDV-43M  دارای نمایشگر 4.3 اینچی با قابلیت اتصال به 2 پنل با قابلیت اتصال یک گوشی ارتباط داخل واحد (DP-4VHP) می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • آیفون تصویری کوماکس مدل CAV-70UX

    مانیتور رنگی آیفون تصویری COMMAX  مدل CAV-70UX  دارای نمایشگر7 اینچی با قابلیت اتصال به 2 پنل و قابلیت اتصال به 4 گوشی هوشمند  و اتصال یک گوشی ارتباط داخل واحد (DP-4VHP) می باشد .

  • آیفون تصویری کوماکس مدل CAV-705UW

    مانیتور رنگی آیفون تصویری COMMAX  مدل CAV-705UW  دارای نمایشگر7 اینچی با قابلیت اتصال به 2 پنل و قابلیت اتصال به 4 گوشی هوشمند  و اتصال یک گوشی ارتباط داخل واحد (DP-4VHP) می باشد .

  • آیفون تصویری کوماکس مدل CAV-35GN

    مانیتور رنگی آیفون تصویری COMMAX  مدل CAV-35GN دارای نمایشگر3.5 اینچی با قابلیت اتصال به 4 پنل کدینگ و یک پنل معمولی ارتباط واحد ها با هم از طریق گارد نگهبانی،  قابلیت نصب دو مانیتور در یک واحد و کارکرد در دمای 0 تا 40+ درجه سانتی گراد را داراست. از پلاستیک ساخته شده، سفید رنگ است و به صورت روکار...