کسری

علم دوش های کسری در طرح ها و اندازه های متفاوت و قیمتهای بسیار عالی و متنوع ، مورد پسند هر نوع سلیقه

نمایش 25 - 31 از 31 آیتم
  • یونیکا 2 کاره کسری مدل آلبا طلامات

    سردوش آبکاری طلا ای بی اس 200 میلی متر - یونیکا 2 کاره کسری طلاماتگوشی تلفنی ای بی اس(ABS)شلنگ دوش کششی 150 سانتی متری ،طلایی، دارای اتصالات برنجی (دابل لاک)سه راهی (دایورتر) تمام برنج با کارتریج قابل تعویض

    رنگ های موجود: 
  • یونیورست کسری مدل شیدا

    علم دوش ۲ کاره شیدا دارای گوشی تلفنی و سردوش ۴ حالته ، سراهی معلق برنجی ، شلنگ ریز بافت کروم قطعات برنجی ، لوله استیل آبکاری با خم جدید محصول جدید تولید شرکت کسری می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • علم دوش کسری مدل دیبا طلامات

    علم دوش ساخت کسری دارای 4.8 کیلوگرم وزن می باشد و جنس تنه آن از استیل با پوشش PVD تیتانیوم است . این علم دوش دارای 2 عدد خروجی آب و یک شلنگ هست که طول آن 150 سانتی متر می باشد . رنگ این علم دوش طلایی مات است .

    رنگ های موجود: 
  • علم دوش کسری مدل دیبا طلایی براق

    علم دوش ساخت کسری دارای 4.8 کیلوگرم وزن می باشد و جنس تنه آن از استیل با پوشش PVD تیتانیوم است . این علم دوش دارای 2 عدد خروجی آب و یک شلنگ هست که طول آن 150 سانتی متر می باشد . رنگ این علم دوش طلایی براق است .

    رنگ های موجود: 
  • یونیورست 2 کاره کسری مدل ارج سفید طلایی

    علم دوش جدید ساخت کسری ارج هست که جنس تنه آن از استیل است . این علم دوش دارای 2 عدد خروجی آب و یک شلنگ هست که طول آن 150 سانتی متر می باشد . رنگ این علم دوش (یونیورست 2 کاره) سفید طلایی که ساخته شده از متریال درجه یک مرغوب با آبکاری با کیفیت می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • یونیورست 2 کاره کسری مدل ارج طلایی

    علم دوش جدید ساخت کسری ارج هست که جنس تنه آن از استیل است . این علم دوش دارای 2 عدد خروجی آب و یک شلنگ هست که طول آن 150 سانتی متر می باشد . رنگ این علم دوش (یونیورست 2 کاره) طلایی که ساخته شده از متریال درجه یک مرغوب با آبکاری با کیفیت می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • یونیورست 2 کاره کسری مدل رولکس کروم

    علم دوش جدید ساخت کسری رولکس هست که جنس تنه آن از استیل است . این علم دوش دارای 2 عدد خروجی آب و یک شلنگ هست که طول آن 150 سانتی متر می باشد . رنگ این علم دوش (یونیورست 2 کاره) کروم که ساخته شده از متریال درجه یک مرغوب با آبکاری با کیفیت می باشد .

    رنگ های موجود: