جستجوی پیشرفته محصولات

موجود بودن
قابلیت مایکروویو
گریل
یخ زدایی
قفل کودک
لامپ روشنایی هود
قابلیت تنظیم زمان

مایکروویو

بهترین برندهای مایکروویو (microwave oven) را میتوانید در این بخش از فروشگاه هودینگ ببینید .

نمایش 61 - 72 از 79 آیتم
  • مایکروویو داتیس مدل AG-928

    مایکروویو AG-928 از جدیدترین مدل های مایکروویو داتیس است که دارای امکانات و ویژگی هایی منحصر به فرد جالبی هست . این مایکروویو از نظر مشخصات فنی و قطعات به کار رفته قابلیت رقابت با تمام مایکروویوهای موجود در بازار را دارد از جمله قابلیت ها و ویژگی های مایکروویو AG-928 می توان به قابلیت گریل کردن،...

  • مایکروویو داتیس مدل EC-930

    مایکروویو EC-930 از جدیدترین مدل های مایکروویو داتیس است که دارای امکانات و ویژگی هایی منحصر به فرد جالبی هست . این مایکروویو از نظر مشخصات فنی و قطعات به کار رفته قابلیت رقابت با تمام مایکروویوهای موجود در بازار را دارد از جمله قابلیت ها و ویژگی های مایکروویو EC-930  می توان به قابلیت گریل کردن،...

  • مایکروویو داتیس مدل EC-930 Ultra

    مایکروویو داتیس مدل EC-930 Ultra از جدیدترین مایکروویو های داتیس است . این مایکروویو از نظر مشخصات فنی و قطعات به کار رفته قابلیت رقابت با تمام مایکروویوهای موجود در بازار را دارد از جمله قابلیت ها و ویژگی های مایکروویو EC-930 Ultra می توان به منوی اتومات، سیستم یخ زدایی، موتور کانوکشن، موتور...

  • مایکروویو توکار مستر پلاس مدل M 3109

    مایکروویو توکار مدل M3109 از محصولات جدید گروه صنعتی ناب استیل برند مستر پلاس می باشد. این مایکروویوها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی قابلیت سازگاری با دیگر محصولات گروه صنعتی ناب استیل از قبیل هود ، اجاق گاز و فر توکار را داشته باشد.

  • مایکروویو توکار مستر پلاس مدل M 3110

    مایکروویو توکار مدل M3110 با رنگ سفید از محصولات جدید گروه صنعتی ناب استیل برند مستر پلاس می باشد. این مایکروویوها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی قابلیت سازگاری با دیگر محصولات گروه صنعتی ناب استیل از قبیل هود ، اجاق گاز و فر توکار را داشته باشد.

  • مایکروویو توکار مستر پلاس مدل M 3111

    مایکروویو توکار مدل M3111 با رنگ شیشه سکوریت و استیل از محصولات جدید گروه صنعتی ناب استیل برند مستر پلاس می باشد. این مایکروویوها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی قابلیت سازگاری با دیگر محصولات گروه صنعتی ناب استیل از قبیل هود ، اجاق گاز و فر توکار را داشته باشد.

  • مایکروویو توکار مستر پلاس مدل M 3512

    مایکروویو توکار مدل M3512 از محصولات جدید گروه صنعتی ناب استیل برند مستر پلاس می باشد. این مایکروویوها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی قابلیت سازگاری با دیگر محصولات گروه صنعتی ناب استیل از قبیل هود ، اجاق گاز و فر توکار را داشته باشد.

  • مایکروویو توکار مستر پلاس مدل M 3513

    مایکروویو توکار مدل M3513 از محصولات جدید گروه صنعتی ناب استیل برند مستر پلاس می باشد. این مایکروویوها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی قابلیت سازگاری با دیگر محصولات گروه صنعتی ناب استیل از قبیل هود ، اجاق گاز و فر توکار را داشته باشد.

  • مایکروفر توکار برقی کن مدل 59U4F

    مایکروفر توکار برقی کن مدل SOEBS-59U4F دارای 6 برنامه پخت اتوماتیک 3 برنامه پخت ترکیبی و دارای Rapid Cooking (آشپزی آسان) دارای آشپزی چند مرحله ای با نمای ظاهری شیشه و استیل رنگ مشکی و نقره ای با دستگیره کروم هست .

  • مایکروفر توکار برقی کن مدل 59U3F

    مایکروفر توکار برقی کن مدل SOEBS-59U3F دارای 6 برنامه پخت اتوماتیک 3 برنامه پخت ترکیبی و دارای Rapid Cooking (آشپزی آسان) دارای آشپزی چند مرحله ای با نمای ظاهری شیشه  رنگ مشکی و استیل هست .

  • مایکروفر توکار برقی کن مدل 59U5F

    مایکروفر توکار برقی کن مدل SOEBS-59U5F دارای 6 برنامه پخت اتوماتیک 3 برنامه پخت ترکیبی و دارای Rapid Cooking (آشپزی آسان) دارای آشپزی چند مرحله ای با نمای ظاهری شیشه  رنگ مشکی هست .

  • مایکروفر توکار برقی کن مدل 56U1F

    مایکروفر توکار برقی کن مدل SOEBS-56U1F دارای 6 برنامه پخت اتوماتیک 3 برنامه پخت ترکیبی و دارای Rapid Cooking (آشپزی آسان) دارای آشپزی چند مرحله ای با نمای ظاهری شیشه  رنگ مشکی و استیل هست .