هود شومینه ای مس

در این بخش میتوانید انواع هودهای شومینه ای مس mas را با یکدیگر مقایسه کرده و بعد از مشاهده توضیحات محصول انتخاب و سپس خریداری نمایید .

نمایش 13 - 24 از 27 آیتم
  • هود شومینه مس مدل امگا مشکی Omega

    این هود رنگ مشکی تولید کارخانه مس mas می باشد . هود مشکی رنگ مس با نام شناخته شده اُمگا Omega و کد TH125 مجهز به موتور ایتالیایی توربو و در  سایز 80, 90 موجود می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه مس مدل امگا سفید Omega-w

    این هود رنگ سفید تولید کارخانه مس mas می باشد . هود سفید رنگ مس با نام شناخته شده اُمگا Omega-w و کد TH125 مجهز به موتور ایتالیایی توربو و در  سایز 90 موجود می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه مس مدل اپتیکا Optica

    این هود رنگ مشکی تولید کارخانه مس mas می باشد . هود مشکی رنگ مس با نام شناخته شده اُپتیکا Optica و کد TH150 مجهز به موتور ایتالیایی توربو و در  سایز 90 موجود می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه مس مدل اوال Oval

    این هود رنگ مشکی تولید کارخانه مس mas می باشد . هود مشکی رنگ مس با نام شناخته شده اُوال و کد TH155 مجهز به موتور ایتالیایی توربو و در  سایز 90 موجود می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه مس مدل اوشن OCEAN

    این هود رنگ مشکی تولید کارخانه مس mas می باشد . هود مشکی رنگ مس با نام شناخته شده اُشن و کد TH95 مجهز به موتور ایتالیایی توربو و در  سایز 90 موجود می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه مس مدل ابلیک با درب اتوماتیک Oblique

    این هود رنگ مشکی تولید کارخانه مس mas می باشد . هود مشکی رنگ مس با نام شناخته شده اُبلیک با درب اتوماتیک Oblique و کد TH160A مجهز به موتور ایتالیایی توربو و در  سایز 90 موجود می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه مس مدل آرتیکا فشاری Artica

    این هود رنگ مشکی تولید کارخانه مس mas می باشد . هود مشکی رنگ مس با نام شناخته شده آرتیکا فشاری یا سوئیچ فشاری  Artica و کد MS70 مجهز به موتور ایتالیایی توربو و در سه سایز 90 و 80 و 60 موجود می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه مس مدل آرتیکا لمسی Artica

    این هود رنگ مشکی تولید کارخانه مس mas می باشد . هود مشکی رنگ مس با نام شناخته شده آرتیکا لمسی Artica و کد MS70T مجهز به  موتور توربو 4 دور و در سه سایز 90 و 80 و 60 موجود می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه مس مدل ویو لمسی Wave

    این هود رنگ مشکی تولید کارخانه مس mas می باشد . هود مشکی رنگ مس با نام شناخته شده ویو لمسی Wave و کد MS120T  مجهز به  موتور 4 دور توربو و در سایز 90 موجود می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه مس مدل آرتمیس Artemis

    این هود رنگ مشکی تولید کارخانه مس mas می باشد . هود مشکی رنگ مس با نام شناخته شده آرتمیس با تاج تیتانیوم Artemis و کد MS165T  مجهز به 2 موتور 3 دور ایتالیایی و در سایز 80 و 90 موجود می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه مس مدل آرتیسان لمسی Artisan

    این هود رنگ مشکی تولید کارخانه مس mas می باشد . هود مشکی رنگ مس با نام شناخته شده آرتیسان Artisan و کد MS110T  مجهز به 2 موتور 3 دور ایتالیایی و در سایز 80 و 90 موجود می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه مس مدل فلت لمسی با تاج مشکی و استیل

    این هود رنگ مشکی تولید کارخانه مس mas می باشد . هود مشکی رنگ مس با نام شناخته شده فلت لمسی با تاج مشکی و استیل Flat کد MS80T مجهز به 2 موتور 3 دور ایتالیایی و در سایز 90 موجود می باشد .

    رنگ های موجود: