جستجوی پیشرفته محصولات

اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ

فروش اینترنتی انواع اجاق گازهای صفحه استیل کلایبرگ ،  در این قسمت اجاق گازهای صفحه شیشه ای مورد نظر خود را بر اساس ویژگی های اجاق گاز مورد نظرتان (تعداد شعله، سایز،تعداد پلو پز و ...) فیلتر نموده و محصول مورد نظر خود را از سایت خرید نمایید.

نمایش 13 - 24 از 29 آیتم
  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S349s

    اجاق گاز استیل کلایبرگ مدل 349s بدنه تیتانیوم 5شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در بغل صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل s352ng

    اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل s352ng پنج شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در وسط صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و فندك با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S353NG

    اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S353NG پنج شعله 90 سانتیمتر  و با  سر شعله SABAF(ايتاليايي)  و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و فندك با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S354NG

    اجاق گاز صفحه استیل برنزی کلایبرگ مدل S354NG پنج شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در وسط صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S355NG

    اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل 355NG پنج شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در بغل صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S356NG

    اجاق گاز صفحه استیل طلایی کلایبرگ مدل S356NG پنج شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در وسط صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S357NG

    اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل 357NG پنج شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در بغل صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S350s

    اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل 350s پنج شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در وسط صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S351s

    ناموجود - تولید نمی شود اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل 351s پنج شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در بغل صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S326s

    اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل 326s پنج شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در وسط صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S358NG

    اجاق گاز استیل کلایبرگ مدل 358NG بدنه تیتانیوم 5شعله با سرشعله های قارچی شکل اندازه 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در وسط صفحه با توان حرارتی پلوپز3.8kw  و شبکه چدنی، ترموکوبل TopTime  و فندک می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S359NG

    اجاق گاز استیل کلایبرگ مدل 359NG بدنه تیتانیوم 5شعله با سرشعله های قارچی شکل اندازه 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در بغل صفحه با توان حرارتی پلوپز3.8kw  و شبکه چدنی، ترموکوبل TopTime  و فندک می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .