جستجوی پیشرفته محصولات

موجود بودن
قابلیت برنامه ریزی
فندک الکتریکی
جوجه گردان
سنسور فن خنک کننده
ترموستات
ریل تلسکوپی

فر توکار

فروش اینترنتی انواع فر آشپزخانه: فر دلخواه خود را بر اساس برند فر(اخوان، استیل البرز، کن،هادسون و ...) ، نوع فر(برقی، گازی،برقی گازی)، جنس فر(استیل،شیشه ای،شیشه استیل) قیمت فر، سایز فر و سایر ویژگی های فر از قسمت راست سایت فیلتر نمایید و بر اساس آخرین لیست قیمت فرهای آشپزخانه که از طرف تولید کننده ها اعلام شده اند انتخاب نمایید.

نمایش 361 - 372 از 388 آیتم
  • فر توکار برقی سینجر مدل SLA12W

    فر مدل SLA12W از نوع توکار دارای جنس شیشه سفید با کارکرد برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر فول برقی دارای برد تاچ ، گنجایش 59 لیتر ، دارای 9 حالت پخت ، جوجه گردان می باشد .

  • فر توکار برقی استیل البرز مدل FE1

    جدیدترین فر استیل البرز یک فر توکار تمام عیار مدل FE1 است که با امکانات کامل خود سلیقه هر مشتری را به خود جذب می کند. مخزن این فر با ظرفیت ۵۹ لیتر در ابعاد ۶۰ * ۶۰ سانتیمتر تولید شده و همچنین داخل آن با لعاب Easy Clean پوشیده شده است.

  • فر توکار گازی استیل البرز مدل FG1

    جدیدترین فر استیل البرز یک فر توکار گازی  مدل FG3 است که با امکانات کامل خود سلیقه هر مشتری را به خود جذب می کند. این فر دارای تایمــر لمسـی و دو سینی عمیـق و کم عمـق لعـابی و درب شیشه ای دو جداره ( قابل تعویض) است . 

  • فر توکار برقی سینجر مدل SLA1

    فر مدل SLA1 از نوع توکار دارای جنس شیشه مشکی با کارکرد برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر دارای تک ولوم ، سلف کلین ، جوجه گردان و کانوکشن و برد لمسی 6 کلیده می باشد .

  • فر توکار برقی سینجر مدل SLA2

    فر مدل SLA2 از نوع توکار دارای جنس شیشه مشکی با کارکرد برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر دارای دو ولوم ، سلف کلین ، جوجه گردان و کانوکشن و برد لمسی می باشد .

  • فر توکار برقی سینجر مدل SLA8

    فر مدل SLA8 از نوع توکار دارای جنس شیشه مشکی با کارکرد برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر فول برقی دارای برد تاچ ، گنجایش 59 لیتر ، دارای 9 حالت پخت ، جوجه گردان می باشد .

  • فر توکار برقی سینجر مدل SLA12

    فر مدل SLA12 از نوع توکار دارای جنس شیشه مشکی با کارکرد برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر فول برقی دارای برد تاچ ، گنجایش 59 لیتر ، دارای 9 حالت پخت ، جوجه گردان می باشد .

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SEA1

    فر مدل SEA1 از نوع توکار رنگ مشکی با کارکرد برق - گاز از تولیدات شرکت سینجر است و دارای 4 عملکرد 1- گریل برقی 2- مشعل گازی 3- مشعل گازی + جوجه گردان 4- گریل برقی + جوجه گردان می باشد .

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SEA2

    فر مدل SEA2 از نوع توکار از جنس شیشه سفید با کارکرد برق - گاز از تولیدات شرکت سینجر است و از ویژگی های مهم این فر میتوان به نمای تمام شیشه ای سفید ، برد تاچ ۶ کلید و ۴ حالت پخت ، موتور جوجه گردان و درب شیشه ای سه جداره اشاره کرد .

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SEA3

    فر مدل SEA3 از نوع توکار با نمای مشکی با فریم استیل خشدار و کارکرد برق - گاز از تولیدات شرکت سینجر است این فر مجهز به موتور جوجه گردان و درب شیشه ای سه جداره و بهترین نوع عایق بندی حرارتی می باشد .

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SEA9

    فر مدل SEA9 از نوع توکار از جنس شیشه استیل با کارکرد برق - گاز از تولیدات شرکت سینجر است و دارای 4 حالت پخت و دارای دو ولوم می باشد .

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SEA12

    فر مدل SEA12 از نوع توکار از جنس شیشه استیل با کارکرد برق - گاز از تولیدات شرکت سینجر است و دارای 4 حالت پخت و دارای دو ولوم می باشد .