کلایبرگ

فروش اینترنتی انواع اجاق گاز های کلایبرگ ،در این قسمت اجاق گاز ها را بر اساس ویژگی اجاق گاز مورد نظرتان (جنس بدنه، تعداد شعله، اندازه ، قیمت و ...) فیلتر نموده و بعد از انتخاب محصول مورد نظرتان،آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

نمایش 61 - 69 از 69 آیتم
  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S360NG

    اجاق گاز استیل کلایبرگ مدل 360NG بدنه استیل 5شعله با سرشعله های قارچی شکل اندازه 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در وسط صفحه با توان حرارتی پلوپز3.8kw  و شبکه چدنی، ترموکوبل TopTime  و فندک می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S383

    اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S383 پنج شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در وسط صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S384

    اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S384 پنج شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در بغل صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S385

    اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S385 پنج شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در وسط صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل G364S

    اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل G364s، پنج شعله 90 سانتیمتری و دارای پلوپز (وک) در وسط اجاق و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و بدنه شیشه ای مشکی نشکن با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل G365S

    اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل G365s، پنج شعله 90 سانتیمتری و دارای پلوپز (وک) در بغل اجاق و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و بدنه شیشه ای مشکی نشکن با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S377S

    اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S377S پنج شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در وسط صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل G338

    اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل G338، پنج شعله 90 سانتیمتری و دارای پلوپز (وک) در وسط اجاق و مجهز به شبکه چدنی، فندک و ترموکوبل می باشد .شير ترموكوبل و بدنه شیشه ای مشکی نشکن با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل G339

    اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل G339، پنج شعله 90 سانتیمتری و دارای پلوپز (وک) در بغل اجاق و مجهز به شبکه چدنی، فندک و ترموکوبل می باشد .شير ترموكوبل و بدنه شیشه ای مشکی نشکن با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .