جستجوی پیشرفته محصولات

موجود بودن
سازنده
نوع سینک
لگن میوه شور
قطر سینک گرد
وضعیت سینی
نمایش 85 - 96 از 129 آیتم
  • سینک توکار اخوان کد 136CR

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 136CR از نوع گروه نیمه فانتزی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 116 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن عمیق و جامایع  می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .

  • سینک توکار اخوان کد 161SD

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 161SD از نوع گروه فانتزی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 120 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن نیمه عمیق و جامایع  می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .

  • سینک توکار اخوان کد 360

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 360 از نوع گروه باکسی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 120 و عرض آن 52 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن نیمه عمیق و جامایع  می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .

  • سینک توکار اخوان کد 348

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 348 از نوع گروه باکسی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 100 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن  عمیق و جامایع  می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .

  • سینک توکار اخوان کد 324s

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 324s از نوع گروه باکسی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 120 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن  عمیق می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .

  • سینک توکار اخوان کد 324

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 324 از نوع گروه باکسی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 120 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن  عمیق و جامایع دار می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .

  • سینک توکار اخوان کد 326

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 324 از نوع گروه باکسی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 100 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن  عمیق و جامایع دار می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .

  • سینک توکار اخوان کد 346

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 346 از نوع گروه باکسی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 140 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن  عمیق و جامایع دار می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .

  • سینک توکار اخوان کد 159new

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 159 از نوع گروه فانتزی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 120 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن عمیق سمت راست و سمت چپ می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد . این مدل سینک از...

  • سینک توکار اخوان کد 147new

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 147 از نوع گروه فانتزی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 120 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن عمیق سمت راست و سمت چپ می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد . این مدل سینک از...

  • سینک توکار اخوان کد 160 با عمق 18 سانتیمتر

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 160 از نوع گروه باکسی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 120 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن عمیق و جامایع  می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی و عمق لگن 18 سانتیمتر است .

  • سینک توکار اخوان کد 326S

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 326S از نوع گروه باکسی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 100 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن  عمیق و جامایع دار می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .