داتیس

اجاق گاز های داتیس در دونوع شیشه ای و استیل تولید می شوند که سر شعله ی این اجاق گاز ها در صورت معیوب بودن تا 8 سال قابل تعویض می باشند. همچنین خود اجاق گاز های داتیس دارای 24 ماه گارانتی و 21 ماه خدمات پس از فروش نیز هستند.

نمایش 49 - 60 از 73 آیتم
  • اجاق گاز 3 شعله شیشه ای داتیس مدل DG-303

    اجاق گاز صفحه اي داتيس مدل DG-303 داراي جنس شيشه مشکي سکوريت نشکن وولوم فلزی می باشد اين اجاق داراي سه شعله با تجهيزات گازسوز مجهز به شير ترموکوپل دار فوق سريع که دو شعله پلوپز، يک شعله بزرگ مي باشد. همچنين در اين نوع اجاق از گريل (شبکه) چدنی لعاب کاري شده استفاده شده است.

  • اجاق گاز 3 شعله شیشه ای داتیس مدل DG-302

    اجاق گاز صفحه اي داتيس مدل DG-302  داراي جنس شيشه مشکي سکوريت نشکن و ولوم فلزی می باشد اين اجاق داراي سه شعله با تجهيزات گازسوز مجهز به شير ترموکوپل دار فوق سريع که یک شعله پلوپز، يک شعله بزرگ، یک شعله متوسط مي باشد. همچنين در اين نوع اجاق از گريل (شبکه) چدنی لعاب کاري شده استفاده شده است.

  • اجاق گاز 4 شعله شیشه ای داتیس مدل DG-402

    اجاق گاز صفحه اي داتيس مدل DG-402 داراي جنس شيشه مشکي سکوريت نشکن ولوم فلزی می باشد اين اجاق داراي چهار شعله با تجهيزات گازسوز مجهز به شير ترموکوپل دار فوق سريع که یک شعله پلوپز، يک شعله بزرگ، یک شعله متوسط و يک شعله کوچک مي باشد. همچنين در اين نوع اجاق از گريل (شبکه) چدنی لعاب کاري شده استفاده...

  • اجاق گاز 4 شعله شیشه ای داتیس مدل DG-404

    اجاق گاز صفحه اي داتيس مدل DG-404 داراي جنس شيشه مشکي سکوريت نشکن و ولوم فلزی می باشد اين اجاق داراي چهار شعله با تجهيزات گازسوز مجهز به شير ترموکوپل دار فوق سريع که دو شعله پلوپز، یک شعله متوسط و يک شعله کوچک مي باشد. همچنين در اين نوع اجاق از گريل (شبکه) چدنی لعاب کاري شده استفاده شده است.

  • اجاق گاز 4 شعله شیشه ای داتیس مدل DG-405

    اجاق گاز صفحه اي داتيس مدل DG-405 داراي جنس شيشه مشکي سکوريت نشکن و ولوم فلزی می باشد اين اجاق داراي چهار شعله با تجهيزات گازسوز مجهز به شير ترموکوپل دار فوق سريع که یک شعله پلوپز، يک شعله بزرگ، یک شعله متوسط و يک شعله کوچک مي باشد. همچنين در اين نوع اجاق از گريل (شبکه) چدنی لعاب کاري شده استفاده...

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای داتیس مدل DG-511

    اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG-511 با طراحی بسیار زیبا و شیک وارد بازار شد این اجاق دارای شیشه سکوریت با ضخامت 8 میلیمتر و مقاوم در برابر ضربه و حداکثر حرارت می باشد تا هیچگونه آسیبی به آن نبیند. گریل های این اجاق دارای چدن لعاب کاری شده و مقاوم در برابر تغییر رنگ و شوک حرارتی است که قابل شستشو در...

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای داتیس مدل DG-531

    اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG-531 دارای شیشه سکوریت با ضخامت 8 میلیمتر و مقاوم در برابر ضربه و حداکثر حرارت می باشد تا هیچگونه آسیبی به آن نبیند. گریل های این اجاق دارای چدن لعاب کاری شده و مقاوم در برابر تغییر رنگ و شوک حرارتی است که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و به همان کیفیت اولیه می باشد

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای داتیس مدل DG-551

    اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG-551 دارای شیشه سکوریت با ضخامت 8 میلیمتر و مقاوم در برابر ضربه و حداکثر حرارت می باشد تا هیچگونه آسیبی به آن نبیند. گریل های این اجاق دارای چدن لعاب کاری شده و مقاوم در برابر تغییر رنگ و شوک حرارتی است که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و به همان کیفیت اولیه می باشد.

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای داتیس مدل DG-532 TD

    اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG-532 دارای تایمر دیجیتال و شیشه سکوریت با ضخامت 8 میلیمتر و مقاوم در برابر ضربه و حداکثر حرارت می باشد گریل های این اجاق دارای چدن لعاب کاری شده و مقاوم در برابر تغییر رنگ و شوک حرارتی است که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و به همان کیفیت اولیه می باشد

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای داتیس مدل DG-562

    اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG-562 با طراحی بسیار زیبا و شیک وارد بازار شد این اجاق دارای شیشه سکوریت با ضخامت 8 میلیمتر و مقاوم در برابر ضربه و حداکثر حرارت می باشد تا هیچگونه آسیبی به آن نبیند. گریل های این اجاق دارای چدن لعاب کاری شده و پلیت گرد می باشد.

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای داتیس مدل DG-550

    اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG-550 با طراحی بسیار زیبا و شیک وارد بازار شد این اجاق دارای شیشه سکوریت با ضخامت 8 میلیمتر و مقاوم در برابر ضربه و حداکثر حرارت می باشد تا هیچگونه آسیبی به آن نبیند. سرشعله و زیرشعله این مدل ساباف، ساخت کشور ایتالیا می باشد .

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه سفید داتیس مدل DG-550 Ultra

    اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG-550 با طراحی بسیار زیبا و شیک وارد بازار شد این اجاق دارای شیشه سفید سکوریت با ضخامت 8 میلیمتر و مقاوم در برابر ضربه و حداکثر حرارت می باشد تا هیچگونه آسیبی به آن نبیند. سرشعله و زیرشعله این مدل ساباف، ساخت کشور ایتالیا می باشد .