جستجوی پیشرفته محصولات

شاخه‌ها
موجود بودن

اجاق گاز

فروش اینترنتی انواع اجاق گاز آشپزخانه: اجاق گاز دلخواه خود را بر اساس برند اجاق گاز(اخوان، استیل البرز، کن، پرنسیپ ، لتو ،هادسون، داتیس و ...) ، نوع اجاق گاز(برقی، گازی)، جنس اجاق گاز(استیل،شیشه ای،شیشه استیل) قیمت اجاق گاز، سایز اجاق گاز،تعداد شعله ی مورد نظر و سایر ویژگی های اجاق گاز از قسمت راست سایت فیلتر نمایید و بر اساس آخرین لیست قیمت اجاق گازهای آشپزخانه که از طرف تولید کننده ها اعلام شده اند انتخاب نمایید.

نمایش 337 - 348 از 1561 آیتم
  • اجاق گاز ناب استیل مدل G9536

    اجاق گاز توکار ناب استیل مدل G9536 از جنس شیشه مشکی و 5شعله است . اجاق گاز ۵ شعله شیشه‌ای G 9536 با فاصله مناسب شعله‌ها از یکدیگر ساخته شده است. شیشه مورد استفاده در این اجاق گاز نشکن، ضد خش و قابل شستشو است.

  • اجاق گاز مستر مدل G9537

    اجاق گاز توکار مستر مدل G9537 از جنس استیل و 5شعله است . گاز ۵ شعله توکار استیل G 9537 با استفاده از استیل ضد زنگ و ضد خش ساخته شده است. ولوم‌های این اجاق گاز در برآمدگی جلوی گاز تعبیه شده و بر زیبایی آن افزوده است.

  • اجاق گاز مستر مدل G9538

    اجاق گاز توکار مستر مدل G9538 از جنس شیشه مشکی و 5شعله است . اجاق گاز ۵ شعله شیشه‌ای G 9538 با فاصله مناسب شعله‌ها از یکدیگر ساخته شده است. شیشه مورد استفاده در این اجاق گاز نشکن، ضد خش و قابل شستشو است.

  • اجاق گاز مستر مدل G9532W

    اجاق گاز توکار مستر مدل G9532W از جنس شیشه سفید و 5شعله است . اجاق گاز ۵ شعله شیشه‌ای G 9532 با فاصله مناسب شعله‌ها از یکدیگر ساخته شده است. شیشه مورد استفاده در این اجاق گاز نشکن، ضد خش و قابل شستشو است.

  • اجاق گاز مستر مدل G9533W

    اجاق گاز توکار مستر مدل G9533W از جنس شیشه سفید و 5شعله است . اجاق گاز ۵ شعله شیشه‌ای G 9533 با فاصله مناسب شعله‌ها از یکدیگر ساخته شده است. شیشه مورد استفاده در این اجاق گاز نشکن، ضد خش و قابل شستشو است.

  • اجاق گاز مستر مدل G59

    اجاق گاز توکار ناب استیل Nab Steel مدل G59 از جنس شیشه مشکی و استیل و 5شعله است . اجاق گاز ۵ شعله شیشه‌ای G 59 با فاصله مناسب شعله‌ها از یکدیگر ساخته شده است. شیشه مورد استفاده در این اجاق گاز نشکن، ضد خش و قابل شستشو است.

  • اجاق گاز ناب استیل مدل G59S

    اجاق گاز توکار ناب استیل Nab Steel مدل G59S از جنس شیشه مشکی و استیل و 5شعله است . اجاق گاز ۵ شعله G 59S با استفاده از شعله‌پخش‌کن سری ۳ ساباف ایتالیا ساخته شده است. این اجاق گاز به پنل جلویی آلومینیومی مجهز بوده که بر زیبایی آن افزوده است.

  • اجاق گاز ناب استیل مدل G66

    اجاق گاز توکار ناب استیل Nab Steel مدل G66 از جنس شیشه مشکی و استیل و 5شعله است . اجاق گاز ۵ شعله G 66 با استفاده از شعله پخش کن سری ۳ ساباف ایتالیا ساخته شده است. این اجاق گاز به پنل جلویی آلومینیومی مجهز بوده که بر زیبایی آن افزوده است.شیشه مورد استفاده در این اجاق گاز نشکن، ضد خش و قابل شستشو...

  • اجاق گاز ناب استیل مدل G67

    اجاق گاز توکار ناب استیل Nab Steel مدل G67 از جنس استیل و 5شعله است G67 با استفاده از استیل ضد زنگ و ضد خش ساخته شده است. ولوم‌های این اجاق گاز در برآمدگی جلوی گاز تعبیه شده و بر زیبایی آن افزوده است.

  • اجاق گاز ناب استیل مدل G79

    اجاق گاز توکار ناب استیل Nab Steel مدل G79 از جنس استیل و 5شعله است G79 با استفاده از استیل ضد زنگ و ضد خش ساخته شده است. ولوم‌های این اجاق گاز در برآمدگی جلوی گاز تعبیه شده و بر زیبایی آن افزوده است.

  • اجاق گاز ناب استیل مدل G78

    اجاق گاز توکار ناب استیل Nab Steel مدل G78 از جنس شیشه مشکی و 5شعله است . اجاق گاز ۵ شعله شیشه‌ای G 78 با فاصله مناسب شعله‌ها از یکدیگر ساخته شده است. شیشه مورد استفاده در این اجاق گاز نشکن، ضد خش و قابل شستشو است.

  • اجاق گاز ناب استیل مدل SGM4

    اجاق گاز توکار ناب استیل Nab Steel مدل SGM4 از جنس استیل و 4شعله است .SGM4 مناسب آشپزخانه‌های کوچک طراحی شده است که فضای فشرده‌ای برای تجهیزات آشپزخانه دارند. این اجاق گاز در عین کوچکی دارای توان حرارتی بالایی است.