شیرالات روشویی بلند راسان

 

فروش اینترنتی شیر روشویی بلند راسان،شیر چشمی راسان با استفاده از تکنولوژی خود می تواند در مصرف بهینه ی آب تفاوت بسیاری ایجاد نماید، این محصولات دارای 5 سال گارانتی هستند.پس از مشاهده ی این محصول در صورت مورد پسند بودن می توانید آن را طبق آخرین لیست قیمت داده شده از طرف تولید کننده و نیز با تخفیف تهیه نمایید.

نمایش 25 - 36 از 36 آیتم
  • شیر روشویی بلند راسان مدل پریمو کروم
    30,940,000 ریال 34,770,000 ریال

    شیر روشویی علم پایه بلند راسان مدل پریمو دارای آبکاری کروم و بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج و 5 سال ضمانت می باشد سری شیر آلات پریمو با بهره گیری از فناوری نوین آبکاری تحت خلاء یا PVD  تولید می شود.

    30,940,000 ریال 34,770,000 ریال
    ارزان شد!
    موجود
    رنگ های موجود: 
  • شیر روشویی بلند راسان مدل الیزه کروم مات
    49,570,000 ریال 55,700,000 ریال

    شیر روشویی پایه بلند راسان مدل الیزه کروم مات دارنده استاندارد اتحادیه  اروپادارای 5 سال گارانتی پس از فروششیرالات بهداشتی ساختمانی راسان

    49,570,000 ریال 55,700,000 ریال
    ارزان شد!
    موجود
    رنگ های موجود: 
  • شیر روشویی راسان مدل لیانا کروم

    شیر روشویی راسان رنگ کروم مدل لیانا Liana دارای آبکاری نیکل و کروم می باشد که دارای 5 سال ضمانت و گارانتی و خدمات پس از فروش است . بقیه مشخصات این مدل را میتوانید در ادامه مشاهده کنید .  

    رنگ های موجود: 
  • شیر روشویی راسان مدل لیانا طلایی

    شیر روشویی راسان رنگ طلایی مدل لیانا Liana دارای آبکاری طلایی می باشد که دارای 5 سال ضمانت و گارانتی و خدمات پس از فروش است . بقیه مشخصات این مدل را میتوانید در ادامه مشاهده کنید .  

    رنگ های موجود: 
  • شیر روشویی بلند راسان مدل لیانا طلایی مات

    شیر روشویی راسان رنگ طلایی مات مدل لیانا Liana دارای آبکاری طلایی می باشد که دارای 5 سال ضمانت و گارانتی و خدمات پس از فروش است . بقیه مشخصات این مدل را میتوانید در ادامه مشاهده کنید .  

    رنگ های موجود: 
  • شیر روشویی بلند اهرمی راسان مدل پالادیوم‏ طلایی

    دارنده استاندارد اتحادیه  اروپادارای 5 سال گارانتی پس از فروششیرالات بهداشتی ساختمانی راسان

    رنگ های موجود: 
  • شیر روشویی بلند راسان مدل دنیس کروم

    شیر روشویی بلند راسان رنگ کروم مدل دنیس دارای آبکاری کروم می باشد که دارای 5 سال ضمانت و گارانتی و خدمات پس از فروش است .   

    رنگ های موجود: 
  • شیر روشویی بلند راسان مدل ویولت

    شیر روشویی بلند ویولت محصول جدید تولید شده شرکت راسان Rassan می باشد که وزن آن 1720 گرم و جنس بدنه آن از برنج و نوع آبکاری شیر از pvd طلا + پودری استاتیک می باشد . از دیگر ویژگی های این شیر اندازه 28/5 سانتیمتر ارتفاع تا دسته و 26 سانتیمتر ارتفاع تا آبریز می باشد

    رنگ های موجود: 
  • شیر روشویی بلند راسان مدل دنیس طلایی

    شیر روشویی علم پایه بلند اهرمی راسان مدل دنیس دارای آبکاری طلا براق بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج و 5 سال ضمانت می باشد ، این محصول دارای ۱۵ سال خدمات پس از فروش است .

    رنگ های موجود: 
  • شیر روشویی چشمی راسان مدل لمسی

    شیر روشویی چشمی راسان  به صورت اتوماتیک جریان آب را باز می کند و به همین ترتیب با اتمام شستشو و دور شدن دست از سنسور شیر چشمی، جریان آب به صورت اتوماتیک متوقف می شود . این محصول دارای آبکاری کروم بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج و 5 سال ضمانت می باشد ، این محصول دارای ۱۵ سال خدمات پس از فروش است .

    رنگ های موجود: 
  • شیر روشویی چشمی طلایی راسان مدل لمسی

    شیر روشویی چشمی راسان  به صورت اتوماتیک جریان آب را باز می کند و به همین ترتیب با اتمام شستشو و دور شدن دست از سنسور شیر چشمی، جریان آب به صورت اتوماتیک متوقف می شود . این محصول دارای آبکاری طلایی و بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج و 5 سال ضمانت می باشد ، این محصول دارای ۱۵ سال خدمات پس از فروش است .

    رنگ های موجود: 
  • شیر روشویی چشمی سفید راسان مدل لمسی

    شیر روشویی چشمی راسان  به صورت اتوماتیک جریان آب را باز می کند و به همین ترتیب با اتمام شستشو و دور شدن دست از سنسور شیر چشمی، جریان آب به صورت اتوماتیک متوقف می شود . این محصول دارای آبکاری سفید و بدنه ساخته شده با آلیاژ برنج و 5 سال ضمانت می باشد ، این محصول دارای ۱۵ سال خدمات پس از فروش است .

    رنگ های موجود: