هود شومینه ای استیل البرز

انواع هود های شومینه ای استیل البرز را در این قسمت مشاهده می نمایید.

نمایش 25 - 36 از 37 آیتم
  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-202 مشکی

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-202 (طرح فلت ) از جنس بدنه استیل و شیشه مشکی در سایز 90 سانت تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و 3 عدد فیلتر آلومینیومی و کلید لمسی و ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-402

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-402 (طرح مورب) رنگ شیشه مشکی در سایز 90 سانت و موتور 5 دور تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و 1 عدد فیلتر آلومینیومی و کلید لمسی و درب جک گازی می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-403

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-403 (طرح مورب) رنگ شیشه مشکی در سایز 90 سانت و موتور 4 دور تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و 3 عدد فیلتر آلومینیومی و کلید لمسی و درب جک خودکار و سنسور دود می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-404

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-404 (طرح مورب) رنگ شیشه مشکی مورب انحنا دار در سایز 90 سانت و موتور 4 دور تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و 3 عدد فیلتر آلومینیومی و کلید لمسی و درب جک خودکار و سنسور دود می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-405

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-405 (طرح مورب) رنگ شیشه مشکی گالوانیزه رنگ شده در سایز 90 سانت و موتور 8 دور تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و 1 عدد فیلتر آلومینیومی و کلید لمسی و درب جک گازی می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-409

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-409 (طرح مورب) رنگ شیشه مشکی در سایز 90 سانت و موتور 5 دور تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و 3 عدد فیلتر آلومینیومی و 2 عدد فیلتر زغالی و کلید لمسی و درب جک گازی می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-411

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-411 (طرح مورب) رنگ شیشه مشکی در سایز 90 سانت و موتور فلزی 6 دور تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و فیلتر آلومینیومی و کلید لمسی و درب جک دستی می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-412

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-412 (طرح مورب) رنگ شیشه مشکی در سایز 90 سانت و موتور فلزی 6 دور تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و فیلتر آلومینیومی و کلید لمسی می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-413

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-413 (طرح مورب) رنگ شیشه مشکی در سایز 90 سانت و موتور فلزی 6 دور تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و فیلتر آلومینیومی و کلید لمسی می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-463

    هود شومینه ای جدید استیل البرز مدل sa-463 (طرح مورب) رنگ شیشه مشکی در سایز 86 سانت و موتور 8 دور با پروانه های فلزی تولید شده است . این هود مجهز به لامپ smd و فیلتر آلومینیومی و صفحه کلید تاچ لمسی می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-418

     هود آشپزخانه استیل البرز مدل SA-418 از جمله محصولات ارائه شده توسط  استیل البرز است که دارای نمای ظاهری شیشه و ابعاد 85 سانتیمتر می باشد. پنلی بر روی هود طراحی گردیده که بواسطه آن می توان تنظیماتی را بر روی هود اعمال نمود و از طریق نمایشگر دیجیتالی که در کنار آن قرار گرفته، بر تنظیمات نظارت...

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-417

    هود ۴۱۷ استیل البرز شامل فیلتر آلومینیومی با قابلیت شست و شو است. صفحه نمایش و صفحه کلید این هود به صورت لمسی است. هود دارای موتور ۸ دور با صدای کم ۴۳ دسی بل و قدرت ۸۰۰ متر مکعب بر ساعت است. هم چنین این هود مورب استیل البرز دارای چراغ SMD می باشد.