جستجوی پیشرفته محصولات

سینجر

فروش اینترنتی انواع اجاق گازهای سینجر با گارانتی و تخفیف ویژه در فروشگاه هودینگ

نمایش 1 - 5 از 5 آیتم
  • اجاق گاز 5 شعله استیل سینجر مدل SDS 500W

    اجاق‌گاز صفحه‌ای  مدل SDS 500W محصولی خوش‌ساخت و باکیفیت از شرکت سینجر است که به صورت روکار نصب می‌شود. گاز صفحه‌ای مدل SDS 500 یک محصول 5شعله است و با برخورداری از شعله‌های کوچک و بزرگ امکان استفاده از ظروف مختلف را میسر ساخته است . شبکه‌ی چدنی‌ای که روی سرشعله‌ها قرار گرفته است، فاصله‌ی لازم...

  • اجاق گاز 6 شعله استیل سینجر مدل SDS 602

    اجاق‌گاز صفحه‌ای  مدل SDS 602 محصولی خوش‌ساخت و باکیفیت از شرکت سینجر است که به صورت روکار نصب می‌شود. گاز صفحه‌ای مدل SDS 602 یک محصول 6 شعله است و با برخورداری از شعله‌های کوچک و بزرگ و دو پلوپز در طرفین امکان استفاده از ظروف مختلف را میسر ساخته است . شبکه‌ی چدنی‌ای که روی سرشعله‌ها قرار گرفته...

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای سینجر مدل SDG 515W

    اجاق‌گاز صفحه‌ای  مدل SDG 515W محصولی خوش‌ساخت و باکیفیت از شرکت سینجر است که به صورت روکار نصب می‌شود. گاز صفحه‌ای مدل SDG 515 یک محصول 5شعله رنگ شیشه سفید است و جنس بدنه از نوع Cast Iron (چدنی محکم) می باشد . 

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای سینجر مدل SDG 515D

    اجاق‌گاز صفحه‌ای  مدل SDG 515D محصولی خوش‌ساخت و باکیفیت از شرکت سینجر است که به صورت روکار نصب می‌شود. گاز صفحه‌ای مدل SDG 515 یک محصول 5شعله رنگ شیشه سفید با پلوپز دوال 6 ولوم است و جنس بدنه از نوع Cast Iron (چدنی محکم) می باشد . 

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه ای سینجر مدل SDG 517W

    اجاق‌گاز صفحه‌ای  مدل SDG 517W محصولی خوش‌ساخت و باکیفیت از شرکت سینجر است که به صورت روکار نصب می‌شود. گاز صفحه‌ای مدل SDG 517 یک محصول 5شعله رنگ شیشه سفید با پلوپز کنار است و جنس بدنه از نوع Cast Iron (چدنی محکم) می باشد .