گرانا

شیرآلات بهداشتی گرانا از سال ۱۳۹۱ با تکیه بر مشتری‌مداری و تولید محصولات با کیفیت کار خود را آغاز کرد. ما هر سال با بهبود خدمات و محصولات خود توانسته‌ایم پیشرفت قابل توجهی در صنعت شیرآلات داشته باشیم. تمامی محصولات ما در ایران تولید می‌شوند. محصولات اختصاصی ما نیز توسط تیم تحقیق و توسعه‌ی ما طراحی و تولید شده‌اند بیش از یک دهه تجربه اندوزی در صنعت لوازم بهداشتی ساختمان و شیرآلات از یکسو و بستر پربار دانش فنی موجود در کشور از سویی دیگر سرانجام در سال ۱۳۹۱ منجر به شکل گیری و تولد مجموعه‌ای به نام « گرانا » گردید که اکنون در سایه لطف پروردگار شایستگی آن را دارد که محصولاتش سهم کوچکی از زندگی مردمانی باشد که لایق بهترین‌هایند.

شیرآلات گرانا
شیرآلات گرانا یکی از بهترین محصولات و برندهای فعال در عرصۀ ابزار ساختمانی و انواع شیرآلات بهداشتی است. برندی بین المللی که در کیفیت و طراحی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. شیرآلات بهداشتی گرانا به سبب کیفیت در طراحی، مواد مورد استفاده برای ساخت و زیبایی بالایی که دارند یکی از بهترین برند‌های موجود در زمینۀ شیرآلات ساختمانی است. به همین دلیل در حین مراجعه به مراکز فروش تأسیسات ساختمانی به راحتی جز اولین انتخاب های مشتریان است.

تاریخچه برند گرانا
گروه صنعتی تولیدی گرانا یکی از بهترین تولید کنندگان انواع شیرآلات ساختمانی و لوازم بهداشتی حمام است که با سرلوحه قرار دادن رضایت مشتریان در حین خرید توانسته است در بین دیگر محصولات مشابه در بازار جای پای محکمی پیدا کند.
با تکیه بر اصل رضایت‌مندی مشتریان و کیفیت تولید، شیرآلات گرانا تا به حال توانسته است سابقه درخشانی از خود به جای بگذارد. شرکت تولیدی شیرآلات گرانا در زمینۀ تولید انواع شیرآلات لوکس ساختمانی فعالیت دارد و از سال ۱۳۹۱ به بازارهای داخلی و بین المللی ورود موفقی داشته است. گرانا با تیکه بر تیمی متشکل از متخصصین مجرب در تولید و طراحی انواع شیرآلات بهداشتی در مسیر تنوع و ارتقا محصولات تولیدی خود فعالیت دارد.
به سبب بالغ بر یک دهه تجربه در طراحی و تولید انواع شیرآلات، امروز گرانا یکی از موفق ترین مجموعه های صنعتی در عرصۀ تولید لوازم بهداشتی ساختمانی است.

ویژگی‌های شیرآلات گرانا
تمام محصولات و شیرآلات بهداشتی گرانا دارای ۶۰ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند، عاملی که در خرید افراد به خوبی مؤثر است و همچنین باعث اطمینان خریداران به این برند تولیدی شده است. در تولید انواع شیرآلات گرانا به استفاده از شمش های برنج با درصد آلیاژ استاندارد پرداخته می شود. به همین دلیل گرانا توانسته است در تمام بازارهای بین المللی و داخلی مورد اطمینان واقع گردد.
اگر از دسته افراد سخت پسند در انتخاب شیرآلات ساختمانی هستید و به زیبایی محیط زندگی خود اهمیت می دهید، شیرآلات گرانا می تواند انتخاب مطمئنی برای شما باشد.
قیمت مناسب، بازۀ زمانی بهینه در گارانتی، پشتیبانی پاسخگو و کیفیت تولید از مهم‌ترین عوامل رضایتمندی در استفاده از شیرآلات بهداشتی گرانا هستند.
برای بررسی بیشتر می‌توانید ویژگی و مدل‌های شیرآلات قهرمان و شیرآلات ملودی را نیز با این برند مقایسه کنید.

افتخارات برند گرانا
گروه صنعتی گرانا با بهره بردن از تیمی حرفه ای و استفاده از بهترین مواد برای تولید انواع شیرآلات تا به حال موفق به کسب تمام استاندارد های ملی و بین المللی شده است. از جمله افتخارات این گروه تولیدی می توان به موارد زیر اشاره داشت:
• گواهینامه اعتبارسنجی JAS-ANS و AACB استرالیا
• نشان استاندارد ملی
• گواهینامۀ ایزو 9001 در مدیریت کیفیت (ISO – 9001)
• گواهینامۀ ایزو 14001 در رعایت استانداردهای زیست محیطی (ISO – 14001)
• گواهینامۀ ایزو 100002 در رضایتمندی مشتریان (ISO – 100002)
• گواهینامۀ 18001 در مدیریت ایمنی و بهداشت (OHSAS – 18001

نمایش 1 - 12 از 17 آیتم