سینجر

قیمت هود سینجر در فروشگاه هودینگ نمایندگی سینجر
هود سینجر خوب است؟
سینجر کجایی؟
نمایندگی و خدمات پس از فروش سینجر
اگر شما هم میخواهید هود سینجر بخرید و یا اطلاعاتی درباره سینجر میخواهید با ما همراه باشید

شرکت سینجر با عنوان یک تولید کننده داخلی کار خود را در سال 1370 خورشیدی شروع کرده است این شرکت از سال 1379 محصولات خود را گسترش داده و توانسته تا به امروز جای خود را نه تنها برای مخاطب ایرانی بلکه کیفیت را به اندازه ای رسانده که توانسته در این سالها برای خود در بازار جهانی نیز رقابت کند سینجر امروزه برای ایرانیان نامی بسیار آشنا است.
شرکت سینجر موفق به کسب گواهینامه های ISO9001،ISO9002 و ISO14001 شده است.همچنین این شرکت با کسب گواهینامه CEامکان صادرات محصولات خود به اروپا را مهیا ساخته است.این شرکت طی سه سال متوالی موفق به کسب گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان گردیده است.
شیما میتوانید تمامی محصولات سینجر را در سایت هودینگ نماینده فروش سینجر بررسی،مقایسه و خرید کنید.
همچنین لیست قیمت تمامی محصولات سینجر را مشاهده و دانلود کنید

نمایش 13 - 24 از 24 آیتم
  • هود شومینه ای سینجر مدل HV-322

    هود شومینه ای سینجر مدل HV-322 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه سفید مجهز به لامپ LED دارای صفحه پنل کاملا لمسی و  ریموت کنترل مجهز به موتور ۴ دور فوق العاده کم صدا با قدرت مکش بالا ۷۲۰ متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای سینجر مدل HV-321

    هود شومینه ای سینجر مدل HV-321 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی مجهز به لامپ LED دارای صفحه پنل کاملا لمسی و  ریموت کنترل مجهز به موتور ۴ دور فوق العاده کم صدا با قدرت مکش بالا ۷۲۰ متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای سینجر مدل HV-323

    هود شومینه ای سینجر مدل HV-323 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی مجهز به لامپ LED دارای صفحه پنل کاملا لمسی و  ریموت کنترل مجهز به موتور ۴ دور فوق العاده کم صدا با قدرت مکش بالا ۷۲۰ متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای سینجر مدل HV-324

    هود شومینه ای سینجر مدل HV-324 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی طرح دار مجهز به لامپ LED دارای صفحه پنل کاملا لمسی و  ریموت کنترل مجهز به موتور ۴ دور فوق العاده کم صدا با قدرت مکش بالا ۷۲۰ متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای سینجر مدل HV-325

    هود شومینه ای سینجر مدل HV-325 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی مجهز به لامپ LED دارای صفحه پنل کاملا لمسی و  ریموت کنترل مجهز به موتور ۴ دور فوق العاده کم صدا با قدرت مکش بالا ۷۲۰ متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای سینجر مدل HV-319

    هود شومینه ای سینجر مدل HV-319 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی و آینه ای مجهز به لامپ LED دارای صفحه پنل کاملا لمسی و  ریموت کنترل مجهز به موتور ۴ دور فوق العاده کم صدا با قدرت مکش بالا ۷۲۰ متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای سینجر مدل HB-106

    هود شومینه ای سینجر مدل HB-106 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی مجهز به  جک برقی و لامپ LED دارای صفحه پنل کاملا لمسی و  ریموت کنترل مجهز به موتور 5 دور فوق العاده کم صدا با قدرت مکش بالا 950 متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای سینجر مدل HB-108

    هود شومینه ای سینجر مدل HB-108 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی مجهز به  جک دستی و لامپ LED دارای صفحه پنل کاملا لمسی و  ریموت کنترل مجهز به موتور 5 دور فوق العاده کم صدا با قدرت مکش بالا 950 متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای سینجر مدل HV-307

    هود شومینه ای سینجر مدل HV-307 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی طرح دار کلاسیک مجهز به لامپ LED دارای صفحه پنل کاملا لمسی و  ریموت کنترل مجهز به موتور ۴ دور فوق العاده کم صدا با قدرت مکش بالا ۷۲۰ متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود زیرکابینتی سینجر مدل HU-01

    هود زیرکابینتی سینجر مدل HU-01 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای استیل  مجهز به لامپ SMD مجهز به دو موتور مجزا و کلید مجزا با قدرت مکش بالا ۷۲۰ متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود زیرکابینتی سینجر مدل HU-02

    هود زیرکابینتی سینجر مدل HU-02 در ابعاد 60 سانتی متر با نمای استیل  مجهز به لامپ SMD مجهز به دو موتور مجزا و کلید مجزا با قدرت مکش بالا ۷۲۰ متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی سینجر مدل HU-11

    هود مخفی سینجر مدل HU-11 در ابعاد 70  سانتی متر با نمای استیل  مجهز به لامپ SMD مجهز به موتور 3 دور با قدرت مکش بالا ۷۲۰ متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: