جستجوی پیشرفته محصولات

پادیسان

قیمت هود پادیسان در فروشگاه هودینگ نمایندگی پادیسان
شرکت پادیسان یک تولید کنند داخلی است که از سال 1364 خورشیدی کار خود را در یک کارخانه در منطقه سیمین دشت کرج آغاز کرده است اما این شرکت به علت گسترش محصولات در سال 1372 خورشیدی کارخانه خود را در منطقه فعلي (كيلومتر ۵۹ اتوبان تهران-قزوين) به مساحت ۳۰٫۰۰۰ متر مربع ، با ۱۸٫۰۰۰ متر مربع زیر بنا جابجا کرد
شرکت پادیسان با بیش از 100 نماینده فروش و بیش از 300 سرویس کار مجاز در سراسر ایران از شبکه فروش خوبی برخوردار است از هود های پادیسان میتوان به یک مدل پارت مشکی مدل شومینه ای مورب اشاره کرد
شما میتوانید تمامی محصولات پادیسان را در سایت هودینگ نمایندگی فروش پادیسان مشاهده مقایسه و خریداری کنید همچنین میتوانید تمامی لیست قیمت های پادیسان را مشاهده و دانلود کنید

نمایش 1 - 12 از 15 آیتم
  • هود شومینه ای پادیسان مدل پارت مشکی

    هود شومینه ای پادیسان Padisan مدل پارت مشکی Part در ابعاد 90  سانتی متر  رنگ مشکی ،کلید لمسی مجهز به موتور 4 سرعته   و دارای ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت و دما با گارانتی 24 ماهه می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای پادیسان مدل پارت سفید

    هود شومینه ای پادیسان Padisan مدل پارت سفید Part در ابعاد 90  سانتی متر  رنگ مشکی ،کلید لمسی مجهز به موتور 4 سرعته   و دارای ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت و دما با گارانتی 24 ماهه می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای پادیسان مدل پاتریک مشکی

    هود شومینه ای پادیسان Padisan مدل پاتریک مشکی Patric در ابعاد 90  سانتی متر  رنگ مشکی ،کلید لمسی مجهز به موتور 4 سرعته   و دارای ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت و دما با گارانتی 24 ماهه می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای پادیسان مدل پادنا مشکی

    هود شومینه ای پادیسان Padisan مدل پادنا مشکی Padena در ابعاد 90  سانتی متر  رنگ مشکی ،کلید لمسی مجهز به موتور 4 سرعته   و دارای ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت و دما با گارانتی 24 ماهه می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای پادیسان مدل پاتریس مشکی

    هود شومینه ای پادیسان Padisan مدل پاتریس مشکی Patris در ابعاد 90  سانتی متر  رنگ مشکی ،کلید لمسی مجهز به موتور 4 سرعته   و دارای ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت و دما با گارانتی 24 ماهه می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای پادیسان مدل پاستور مشکی

    هود شومینه ای پادیسان Padisan مدل پاستور مشکی Pastor در ابعاد 90  سانتی متر  رنگ مشکی ،کلید لمسی مجهز به موتور 4 سرعته   و دارای ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت و دما با گارانتی 24 ماهه می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای پادیسان مدل پاستور سفید

    هود شومینه ای پادیسان Padisan مدل پاستور سفید Pastor در ابعاد 90  سانتی متر  رنگ مشکی ،کلید لمسی مجهز به موتور 4 سرعته   و دارای ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت و دما با گارانتی 24 ماهه می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای پادیسان مدل پامچال مشکی

    هود شومینه ای پادیسان Padisan مدل پامچال مشکی Pamchal در ابعاد 90  سانتی متر  رنگ مشکی ،کلید لمسی مجهز به موتور 4 سرعته   و دارای ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت و دما با گارانتی 24 ماهه می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای پادیسان مدل پامچال سفید

    هود شومینه ای پادیسان Padisan مدل پامچال سفید Pamchal در ابعاد 90  سانتی متر  رنگ سفید ،کلید لمسی مجهز به موتور 4 سرعته   و دارای ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت و دما با گارانتی 24 ماهه می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای پادیسان مدل پامچال مشکی استیل

    هود شومینه ای پادیسان Padisan مدل پامچال مشکی استیل Pamchal در ابعاد 90  سانتی متر  رنگ مشکی ،کلید لمسی مجهز به موتور 4 سرعته   و دارای ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت و دما با گارانتی 24 ماهه می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای پادیسان مدل پامپا مشکی

    هود شومینه ای پادیسان Padisan مدل پامپا مشکی Pampa در ابعاد 90  سانتی متر  رنگ مشکی ،کلید لمسی مجهز به موتور 4 سرعته   و دارای ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت و دما با گارانتی 24 ماهه می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای پادیسان مدل پامپا سفید

    هود شومینه ای پادیسان Padisan مدل پامپا سفید طرح دار Pampa در ابعاد 90  سانتی متر  کلید لمسی مجهز به موتور 4 سرعته   و دارای ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت و دما با گارانتی 24 ماهه می باشد .  

    رنگ های موجود: