برند ها 100 برند وجود دارد

انتخاب
  • آلکاپلاست

    آلکاپلاست در سال 1998 در کشور جمهوری چک تاسیس شده است. در حال حاضر شش شرکت زیر مجموعه آلکا در کشور های دیگر فعالیت دارند ومحصولات آلکا به 40 کشور در سراسر جهان از جمله ایران صادر می شود.آلکا بزرگترین تولید کننده تجهیزات بهداشتی ساختمان در مرکز و شرق اروپاست. آلکا را می توان خالق گرایشات جدید در تجهیزات بهداشتی ساختمان نام برد. همکاری آلکا با طراحان برتر کشور چک، ساخت خطوط محصولات جدید و جوایزی از جمله جایزه red dot 2014 را برایشان به ارمغان آورده است. محصولات آلکاپلاست هم در ساختمان های نوساز و هم در ساختمان های بازسازی شده متقاضی دارند. تاکید متخصصان آلکا پلاست بر قابلیت اطمینان محصولات است و کیفیت تمام محصولات قبل از خروجشان از کارخانه تست می شود.ساخت محصولاتی که به طور قابل اعتماد کار می کنند، نیاز مشتری را براورده می کنند و کیفیت زندگی را افزایش می دهند از اهداف آلکا پلاست است.

  • اخوان

    كارخانجات صنعتي اخوان جم در سال 1348 با مجوز وزارت صنايع و معادن استان تهران و توسط آقاي محسن اخوان جم تاسيس گرديد

  • ادرینا - Edrina

    برند ادرینا با تولید محصولات با کیفیت و مرغوب امروزه جزو برندهای محبوب بین افراد است. شرکت ادرینا در تلاش است با تولید شیرآلات از جنس آلیاژ برنج محصولات بی ضرری در اختیار مردم قرار دهد. شیرآلات ادرینا به طور کامل از مرحله ریخته‌گری تا مونتاژ در کارخانه ادرینا تولید می‌شوند و متخصصین مجرب با نظارت کامل بر شیرآلات ادرینا این اطمینان را به شما می‌دهند که با خیال راحت شیرآلات ادرینا را خریداری کنید.

  • استیل البرز

    شرکت صنایع استیل البرز (سهامی خاص) تولید کننده و صادر کننده پیشگام سینک ظرفشویی Stainless Steel در خاورمیانه می باشد که فعالیت خود را از سالها پیش با پیشرفته ترین ماشین آلات و ظرفیت سالیانه 200.000 قطعه سینک در شهر شیراز آغاز نمود که این میزان تولید پاسخگوی تقاضای بازار داخلی آن روز بود.

    شرکت استیل البرز در راستای نیل به اهداف مشتری مدارانه ی خود، تولید محصولات را بر پایه کیفیت قرار داده و بابکارگیری مدرن ترین خطوط تولید در ایران و خاورمیانه ،موفق به تولید یکی از بهترین سینک های موجود در بازار شده است.

  • البرز روز

    با البرز روز بی گدار به آب بزنید .شیرآلات ما دارای استانداردهای روز دنیا می‌باشد

    چرا البرز روز؟ طراحی‌های متفاوت و به‌روز دنیا و دقت بالا در ساخت شیرآلات البرز روز و استاندارد‌های معتبر جهانی تضمینی‌ است برای انتخاب آن

    البرز روز با تولید بیش از 30 نوع شیر ساختمانی مناسب برای هر نوع سلیقه

  • الین

    سینکهای الین Sink Oulin - ساخت کشور ترکیه با 18 ماه گارانتی

  • الیچی Elleci

    شیرالات و سینکهای گرانیتی الیچی ساخت کشور ایتالیا

  • اوج

    شیرآلات بهداشتی اوج با بهره گیری از دانش به روز و فناوری نوین در جهت تامین نیاز بازار جهانی پا به عرصه حضور گذاشت. این شیرالات دارای گارانتی 5 ساله تعویض و دارای طرح های بروز و استاندارد می باشد .

  • ای ال کی ELK

    شرکت بازرگانی پویان تجهیزات ایرانیان از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه واردات تجهیزات آشپزخانه (سینک ، هود ، گاز و فر ) با برند ELK آغاز نموده و با توجه به کیفیت بالا و درخور مصرف کننده ایرانی و همچنین به روز رسانی محصولات با آخرین تکنولوژی روز دنیا در کنار قیمتی مناسب مورد استقبال هموطنان عزیز قرار گرفت . محصولات ELK با در اختیار داشتن هفت نشان استاندارد بین المللی و همچنین نشان استاندارد ایران در صدد است ضمن بالا بردن کیفیت محصولات خود ، تنوع محصولات را نیز با گسترش شبکه فروش در آینده ای نزدیک بیفزاید . امید است که با ارائه محصولاتی با کیفیت و همچنین شرایط مناسب فروش و خدمات پس از فروش مناسب رضایت شما عزیزان را بدست آوریم .