نمایش: (5337)

آیا اجاق گاز سینجر خوب است؟

آیا اجاق گاز سینجر خوب است؟

در این مقاله میخوانیم:

سینجر ساخت کدام کشور است؟
ایا اجاق گاز سینجر خوبه؟
درباره فر تو کار برقی سینجر
کیفیت گاز رو میزی سینجر و اینکه آیا گاز رو میزی سینجر خوبه؟
قیمت اجاق گاز سینجر فردار
لیست قیمت لوازم خانگی سینجر
نمایندگی فروش سینجر و خدمات پس از فروش سینجر


سینجر گاز

شرکت تولید صنعتی سینجر کار خود را در سال 1370 آغاز کرده است این شرکت در این سالها توانسته با تولید محصولاتی با کیفیت و قیمت های مناسب نظر مخاطب ایرانی را جلب کند سینجر ابتدا با هدف تولید محصولات حرارتی یعنی اجاق گاز های مبله و فر دار سینجر،کار خود را در سیمین دشت کرج آغاز کرده است بنیان گذار سینجر اقای صمد رحیم تبریزی است.
این شرکت بعد از مدتی کوتاه بخاطر کیفیت بالای محصولات خود توانست در بازار داخلی بعنوان یک تولید کننده پیشرو در صنعت تولید فر و اجاق گاز سینجر معرفی و به مشتری ایرانی شناسانده شود.
این شرکت در سال 1373 به عضویت شورا و تعاونی سازندگان وسایل گازسوز در آمد.
سینجر در سال 1375 با گسترش کارخانه خود به منطقی کنونی در حوالی جاده تهران و کرج به منظور تولید بیشتر انتقال یافت و پس از 4 سال در سال 1379 محصولات خود را به لوازم برودتی مثل یخچال و فریزر سینجر و یخچال فریزر سینجر گسترش داد.
این شرکت تا به امروز ده ها مدل مختلف از اجاق گاز چهار شعله سینجر و اجاق گاز پنج شعله سینجر در مدل ها و قابلیت های گوناگون تولید کرده است.همچنین سینجر جزو اولین برندهای ایرانی است که توانسته محصولاتش دارای سری مصرف انرژی A باشد و همچنین تولید بر مبنای گواهینامه های ISO-9002-1994 را با تایید موسسه لویدز ریجیستر انگلستان بگذارد.
همچنین در سالهای بعد با تاییدیه UKAS انگلستان و JAB ژاپن توانست گواهینامه ISO9001-2000 را دریافت کند.
شركت سينجر در شهريور 1383 سيستم مديريت زيست محيطي را در سطح شركت اجرا و موفق به دريافت گواهينامه ايزو ISO -14001-1996 از شركتBVQI فرانسه با تائيديه UKAS انگلستان و   RVA هلند و ANAB آمريكا گرديد.

شركت سينجر كه چند سال متوالي موفق به دريافت لوح تقدير از سازمان حمايت از توليدكنندگان و مصرف كنندگان شده است. اين شركت در سالهاي 1384 و 1385 و 1386 علاوه بر لوح تقدير موفق به  دريافت گواهينامه و تنديس رعايت  حقوق  مصرف كنندگان و توليدكنندگان از سازمان حمايت از توليدكنندگان و مصرف كنندگان گرديده است.

تبديل گواهينامه ايزو ISO-14001-1996 به گواهينامه ايزو ISO-14001-2004 در سال 1384 صورت گرفت.

استقرار نظام  مديريت رضايت مشتري( رسيدگي به شكايت مشتريان) استاندارد ايزو 10002 در سال 1386 و دريافت گواهينامه ايزو 10002 از شركت لويدز رجيستر انگلستان.

شركت سينجر در سال 1384 با استقرار نظام مديريت ايمني و بهداشت شغلي در سطح شركت ( كارخانه) موفق به دريافت گواهينامه ايزو OHSAS-18001 از مؤسسه BVQI فرانسه گرديد.

شركت سينجر در سال 1388 با تمديد گواهينامه سيستم نظام مديريت ايمني و بهداشت شغلي و سيستم  مديريت  زيست محيطي در سطح شركت ( كارخانه) موفق به دريافت گواهينامه هاي ايزو OHSAS-18001 و ISO -14001-2004 از مؤسسه  BM TRADA گرديد.

دريافت گواهينامه ( علامت ) CE  هم براي محصولات برودتي ( يخچال فريزر)  و هم براي محصولات حرارتي ( اجاق گاز) در سال 1386.

در سال 1386 آزمايشگاه هاي شركت سينجر ( هم آزمايشگاه مكانيك و هم آزمايشگاه برودت يا الكترونيك ) از مؤسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران گواهينامه تائيد  صلاحيت دريافت نمود و  بعنوان  آزمايشگاه  همكار مؤسسه استاندارد ، مجاز است در ارتباط با آزمونهاي يخچال و فريزرها و نيز انواع اجاق گازهاي فردار و بدون فر خانگي در سطح استان فعاليت  داشته باشد.

استقرار مديريت سبز و دريافت گواهينامه تعهد سبز از وزارت صنايع و معادن  در سال 1386 و 1389.

استقرار نظام جايزه ملي كيفيت ايران و دريافت گواهينامه سطح اهتمام به كيفيت در سال 1389.
نمایندگی فروش سینجر

شرکت سینجر از شبکه فروش خوب و بسیار قوی به صورت بنکداری است دفتر مرکزی این شرکت در تهران حوالی میدان آرژانتین است، شرکت سینجر در تمامی کشور نمایندگی دارد. و این نمایندگی ها تعدادی زیر مجموعه در همان استان یا استان های مجاور دارد و نمایندگی اصلی که به صورت مستقیم از از شرکت خرید کرده و به نماینده ها میفروشد.

هودینگ از نمایندگی های فروش سینجر در تهران

خدمات پس از فروش سینجر

سینجر از خدمات پس از فروش در تمامی شهرهای ایران برخوردار است و نمیاندگی های خدمات پس از فروش آن در سراسر ایران فعال است به عنوان مثال تصور کنید برای تعمیر اجاق گاز سینجر خود نیاز به یک جای مطمعن دارید از نظر همه نمایندگی بهترین محل است و سینجر هم این امکان را در سراسر ایران فراهم کرده است. پس شما میتوانید به راحتی برای تعمیر اجاق گاز سینجر به یکی از نمایندگی های سینجر در شهر خود مراجعه کنید. شما برای تمامی مشکلات رایج مثل: تعمیر اجاق گاز سینجر، تعمیر درب اجاق گاز سینجر، تعمیر یخچال یا فریزر سینجر به نمایندگی های شهر خود مراجعه کنید.
همچنین سینجر خدمات پس از فروش برندهای كن وود ، كندي ، فريجستار ، وستا، هاردستون ، لاسونيك، ريتون، مگامكس و EXCLOSIVE ارائه مي دهد.

آیا سینجر خوبه؟

ایا اجاق گاز سینجر خوب است؟کیفیت گاز رومیزی سینجر چطور؟فر سینجر خوبه؟ و سوالات دیگر از این قبیل فکر میکنم تا به اینجا به شما انقدر از کیفیت تمامی محصولات سینجر گقته باشیم که مطمعن شوید که سینجر از کیفیت خوب که نه کیفیتی عالی برخودار است اما بازهم اگر شک دارید که ایا سینجر خوب است و یا اینکه میخواهید خرید دقیق تری داشته باشید با این مقاله تا به انتها همراه باشید.

قیمت اجاق گازهای سینجر و دیگر محصولات سینجر

شما در فروشگاه هودینگ میتوانید قیمت هود سینجر ،اجاق گاز سینجر و فر سینجر را بررسی کنید محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید همچنین میتوانید لیست قیمت تمامی محصولات سینجر و کاتالوگ ها را به صورت یکجا دانلود و یا مشاهده کنید.
شما حتی در بازار هم نمیتوانید قیمت های فروشگاه هودینگ را پیدا کنید به این خاطر که ما مستقیما با تولید کننده و یا پخش کننده کار میکنیم و فروشنده مستقیم محصولات سینجر هستیم.

در ادامه به تعدادی از مدل های اجاق گاز سینجر و فر سینجر اشاره میکنیم
توجه:تمامی موارد فوق برای کیفیت انواع اجاق گاز های سینجر است یعنی هم مبله و هم رو میزی

اجاق گاز مبله 5 شعله سینجر مدل SG-S5031

اجاق گاز سینجر مدل SG-s5031 این اجاق گاز از محصولات عالی و با کیفیت سینجر است این اجاق گاز دارای 5 شعله است در طراحی این اجاق گاز شبکه روی شعله ها از آلیاژ چدن ساخته شده است که این باعث استحکام و قدرت بالای در مقابل حرارت و وزن قابلمه و ظروفی است که روی گاز میگذارید یعنی شما حتی میتوانید یک دیگ پر از اب را بدون هیچ استرسی به روی این اجاق گاز بگذارید و از آن به راحتی استفاده کنید.
ولوم کم و زیاد شعله های این اجاق گاز در جلوی آن قرار دارد که هم در مجاورت حرارت نیست و از شر چربی ها نیز در امان است جنس براق و پلاستیک روکش این اجاق گاز  به راحتی تمیز میشود و با یک دستمال ساده براق میشود همچنین در پنل جلویی ان تنظیمات دیگری مثل فندک ، و تنظیمات نمایشگر اجاق گاز است.
اجاق گاز سینجر مدل SG-s5031 در پایین آن مانند دیگر اجاق گازهای مبله یک فر گازی است اما نه یک فر گازی معمولی
این فر با ظرفیت بالای خود امکان پخت هرگونه غذا را به شما میدهد و تمامی بخش های خوراک موجود در فر را به صورت یکسان در مقابل حرارات قرار میدهد و گلایه خانوم ها از اجاق گازهای ایرانی را رفع کرده که معمولا با این مشکل مواجه هستند تمامی بخش های آن را به صورت یکسان میپزد همچنین داخل فر یک جوجه گردان موجود است که شما میتوانید با استفاده از این جوجه گردان ها به شما امکان درست کردن گوشت و مرغ بریان را میدهد.
این اجاق گاز به ترموکوپل مجهز است و هر کدام از این اجاق گاز ها طی ساعتهای مختلف در ازمایشگاه مورد آزمایش قرار گرفته است که امنیت و استاندارد را در این محصول بسیار بالا میبرد یکی دیگر از مهم ترین مشخصه های اجاق گاز سینجر تنظیم شدن پایه های این محصول است که در مکان های شبیب دار به خوبه تراز میشود و یا با لبه کابینت ها تنظیم میشود.
در نظر داشته باشید این قیمت ها و این کیفیت و تنوع طرح در این سطح قطعا پیدا کردن آن بسیار سخت است اما سینجر این امکان را برای شما فراهم آورده است
همچنین در نظر داشته باشید که مدلهای مشابه مثل: SG-S5031، SG-A5091 ، SG-S5031   به همین صورت کارایی و کیفیت است اما اختلاف قیمتی جزئی دارند ولی در مجموع مدل SG-ECO 5055 در بین دیگر مدل ها امتحان خود را پس داده است اما هودینگ دیگر مدل ها را نیز به شما توصیه میکند

فر تو کار سینجر مدل SES33

این هم یکی دیگر از محصولات با کیفیت و عالی شرکت سینجر است این محصول همانطور که نامش مشخص است یک فر تو کار است که داخل کابینت و یا دیوار باید به صورت تو کار جای گذاری شود این فر تو کار  به دو صورت برقی و گازی کار میکند که شما متناسب با غذایی که میخواهید داخل آن طبخ کنید از برق یا گاز استفاده کنید به این صورت که شعله های گازی در زیر محفظه داخلی فر و المنت برقی در بالای آن قرار دارد در صفحه کلید و پنل روبرو این فر سه کلید ولوم یکی برای حرارت برقی یکی برای حرارت گازی و دیگری برای تایمر است گنجایش این فر 58 لیتر است به این صورت که طراحی این فر به داخل آن فضای بیشتری داده شده است این فر از قابلیت گریل و فنک اتوماتیک برخوردار است و کیفیت قطعات آن در آزمایشکاه های شرکت سینجر در شرایط مختلف بررسی شده است نکته قابل توجه این فر آن است که 1500 وات برق آن است اما سری مصرف انرژی فر تو کار سینجر مدل SES33 در رده مصرف انرژی A قرار دارد و ما با افتخار میتوانیم بگوییم که این محصول ایرانی است.
در قیمت های بالاتر که حجم، قدرت و حرارت آن بیشتر است میتوان به مدل های فر تو کار سینجر مدل SMS1 و فر تو کار سینجر مدل SLS12  اشاره کرد.

شما لیست قیمت تمامی محصولات سینجر مثل: هود سینجر،اجاق گاز سینجر و فر های تو کار سینجر را میتوانید در سایت هودینگ مشاهده و دانلود کنید همچنین تمام برند ها و تمام مدل ها را بررسی مقایسه و از سراسر ایران خرید کند.
ممنونیم از اینکه با ما همراه بودید امیدواریم در این راهنما خرید توانسته باشیم به خرید شما کمک کنیم.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*
*