نمایش: (1874)

آشنایی با محصولات پرفروش بیمکث

شرکت ستاره طلایی صنعت (بیمکث) یکی از بزرگترین تولید کننده لوازم آشپزخانه همانند هود ، انواع اجاق گازهای صفحه ای، انواع سینکها و فرها در ایران می باشد که از سالها پیش با بکارگیری متخصصین و مدرن ترین ماشین آلات و عرضه محصولات با کیفیتی بی نظیر ، متنوع و در سایز و رنگبندی های مختلف آغاز به کار نمود و اکنون به یک شرکت برجسته و مطرح در صنعت تولید تبدیل گردیده است. بیمکث یکی از تولیدکنندگان موفق هود ، سینک ، اجاق گاز ، فر و مایکروفر می باشد. این شرکت از سال ۱۳۶۱ با بهره گیری از تکنولوژی روز و افراد مجرب مشغول به تولید و عرضه محصولات با کیفیت بوده است.

 

هود  2052 بیمکث

هود آشپزخانه بیمکث مدل 2052U با ظاهری زیبا و کیفیتی منحصر با سایز 70.5 در رده هودهای مخفی قرار می گیرد. صفحه کلید طراحی شده بر روی هود بیمکث مدل 2052U بصورت لمسی بوده و فیلتر تعبیه شده بر روی هود 2052 بیمکث از نوع آلومینیومی قابل شستشو و قابل تعویض می باشد. بیمکث با در نظر گرفتن شرایط پخت در آشپزخانه ها، هود 2052 را به لامپ SMD تجهیز نموده تا مناسب ترین نور را هنگام پخت و پز مهیا سازد.

بیمکث هود 2052 را مجهز به موتور چهار دور با مکش بالا ( 600 مترمکعب بر ساعت ) نموده و لازم به توضیح است ، هرچه تعداد دور موتور بیشتر شود صدا و مکش و کارایی آن نیز بیشتر می شود. بنابراین بیمکث راهکار مناسبی برای کاهش صدا اتخاذ نمود و آن هم استفاده از پروانه ای از جنس پلاستیک بر روی موتور، که با مواد نسوز تولید می شود و نقش به سزایی در کاهش صدا ایفا می کند.

 

این هود دارای طول 70.5 سانتی متر و عرض 28.5 سانت است. قدرت مکش موتور هود 600 متر مکعب بر ساعت بوده که پاسخگوی نیاز اغلب آشپزخانه ها است. تعداد دور موتور در هود مخفی بیمکث دارای 4 حالت یا به عبارتی در چهار دور قابلیت تنظیم دارد. طراحی هود مخفی به صورتی است که موتور آن داخل محفظه ای فلزی قرار می گیرد سپس  درون کابینت آشپزخانه نصب می شود که باعث کاهش صدای تولید شده نیز خواهد شد. میزان صدای تولید شده توسط هود B 2052 U در دور کند (min)  تقریبا 58 دسی بل و در دور تند (max) حدودا 68 دسی بل است.

بر روی هود مخفی بیمکث سنسور دود و گاز نصب شده است. این سنسور هوشمند با تشخیص مقدار گاز یا دود موجود در محیط به صورت خودکار فعال می شود. برای افزایش ایمنی در منزل پیشنهاد می کنیم که همواره سنسور دود و گاز را در حالت اتوماتیک قرار دهید.

 

هود بیمکث شومینه ای مدل 2012       

هود بیمکث شومینه ای مدل 2012، دارای سایزبندی 90،80،60 سانتی متری است که با وجود چنین تنوعی در سایز، این مدل توانایی قرار گیری بر روی کلیه اجاق گازهای موجود در بازار را دارد.  در قسمت جلویی این هودصفحه کلید آن با کلیدهای الکترونیکی قرار داشته و بالای کلیدها صفحه ی نمایشگر دیجیتالی نصب شده است که در هنگام روشن بودن دستگاه به شما روشن وخاموشی آن، میزان مکش هوا، روشنایی هود، فعال بودن سنسور دود و گاز و زمان را نشان می دهد. در رابطه با مشخصات فنی هود شومینه ای 2012 می توان به موتور پر قدرت با مصرف 200 وات اشاره کرد که قابلیت تنظیم شدن در چهار حالت  یا  به عبارتی تعداد دور موتور 4 دور، را دارا ست. همانگونه که انتظار می رود با وجود موتور پر قدرت این هود، انتظار مکش بالا امری مسلم بوده و 600 متر مکعب بر ساعت است.

دو فیلتر از جنس آلومینیوم بر روی این هود قرار گرفته اند که قابلیت جذب چربی را به خود داشته و مانع داخل شدن آنها به مسیر هواکش هود می شوند. همچنین می توان جهت کارایی بیشتر فیلتر ها را شست و یا در صورت نیاز تعویض کرد. دولامپ SMD  تعبیه شده بالای فیلترها، کم مصرف بوده و به شما جهت دید بیشتر در هنگام طبخ غذا کمک می کند.  این مدل با داشتن دامنه صوتی 66 الی 72 دسی بل  از دسته هودهای کم صدا موجود در بازار به شمار می رود.

از لوازم همراه این مدل در هنگام خرید می توان به ریموت کنترل اشاره کرد که به شما امکان تنظیم دستگاه از راه دور را نیز می دهد. این هود دارای سنسور تشخیص دود و گاز است که به شما عزیزان پیشنهاد می نماییم همواره اتومات آن را فعال کنید و از این مزیت جهت آسایش خیال خود بهره مند شوید.

 هود  7002 بیمکث

هود آشپزخانه بیمکث مدل 7002 با ظاهری زیبا و کیفیتی منحصر به فرد و بدنه استیل و رنگی ( سفید، مشکی، استیل) ، با 3 سایز 60 ، 80، 90  در رده هودهای شومینه ای قرار می گیرد. بیمکث هود 7002 را مجهز به موتور سه دور با مکش بالا ( 450 مترمکعب بر ساعت ) نموده و لازم به توضیح است، هرچه تعداد دور موتور بیشتر شود صدا و مکش و کارایی آن نیز بیشتر می شود. بنابراین بیمکث راهکار مناسبی برای کاهش صدا اتخاذ نمود و آن هم استفاده از پروانه ای از جنس پلاستیک بر روی موتور، که با مواد نسوز تولید می شود و نقش به سزایی در کاهش صدا ایفا می کند. صفحه کلید این مدل در میانه نوار جلویی آن قرار داشته و کلیدهای نصب شده فشاری هستند. این صفحه دارای پنج کلید که شامل روشن و خاموشی دستگاه، روشنایی، تنظیم دور موتور و میزان مکش هود می شود.

 

صفحه کلید طراحی شده بر روی هود بیمکث مدل 7002 بصورت مکانیکی می باشد و فیلتر تعبیه شده بر روی هود 7002 بیمکث از نوع آلومینیومی قابل شستشو و قابل تعویض می باشد و امکان نصب فیلتر ذغالی را نیز فراهم می سازد و همچنین بیمکث با در نظر گرفتن شرایط پخت در آشپزخانه ها، هود 7002 را به لامپ SMD تجهیز نموده تا مناسب ترین نور را هنگام پخت و پز مهیا سازد.

 

در رابطه با صدای هود نیز لازم به ذکر است که میزان آن در دور کند تقریبا 66db و در دور تند 72db است و این اعداد نشان دهنده ی صدای کم دستگاه بوده و در نتیجه باعث آرامش بیشتر در هنگام آشپزی به خصوص برای مدت زمان طولانی می شود.

فیلترهای هود از جنس آلومینیومی بوده و توانایی جذب روغن و جلوگیری از ورود آن به خروجی را دارند و می توان جهت کارایی بیشتر آنها را شست و یا تعویض کرد. مزیت دیگر هود داشتن قابلیت نصب فیلتر زغالی است. این فیلتر ها گرد و غبار موجود در محیط را به خود جذب می کنند و در صورت بکار گیری هردو فیلتر هوایی مطبوع را در آشپزخانه ی خود تجربه خواهید کرد.

از دیگر مشخصات فنی مدل 7002 می توان به موتور آن با مصرف 120 وات اشاره کرد که قابلیت تنظیم شدن در سه حالت یا به عبارتی تعداد دور موتور 3 دور، را دارا ست. قدرت مکش این هود نیز 450 متر مکعب بر ساعت است که کلیه ارقام سبب شده در این رنج قیمت نسبت به سایر مدلهای مشابه هودی با موتور پر قدرت داشته باشیم.

هود بیمکث زیر کابینتی مدل  4002

با شنیدن نام هود نخستین تصویری که در ذهن ما از شکل ظاهری آن نقش میبندد، هودی مستطیلی و نصب شده در قسمت زیرین یک کابینت دیواری  است. به این مدل هودها، زیر کابینتی گفته می شود که به دلیل قیمت مناسب و کارایی همچنان مورد استقبال خریداران بوده و توسط شرکتهای تولیدی به بازارعرضه می شوند. هودهای زیر کابینتی نیز مانند کلیه مدلها تغییراتی در سایز، رنگ داشته اند. در این مجال به شما عزیزان هود زیر کابینتی مدل 4002 را معرفی می کنیم. این هود دارای سایز بندی های مختلفی است  که شامل 100،90،80،60 سانتی متر می شود و قابلیت قرار گیری بالای کلیه اجاق گاز ها را دارا است. علاوه بر سایز، رنگ بندی متنوع این هود سبب محبوبیت  بیشتر آن نسبت به سایر مدلهای مشابه در بازار شده است. معمولا هنگامی در رابطه با هود های زیر کابینتی تحقیق می کنیم صدای بلند این هودها را یکی از معایب آنها بر می شمارند ولی در این مدل این چنین نبوده و دامنه صوتی آن 63db الی 72db است.

شکل ظاهری 4002 نیز مانند کلیه مدل های زیر کابینتی دارای یک صفحه کلید مکانیکی تعبیه شده در میانه ی نوار جلویی هود است و شامل پنج کلید فشاری جهت روشن و خاموشی دستگاه، روشنایی، تنظیم دور موتور و میزان مکش هود است. روشنایی دستگاه از طریق دو لامپ شمعی تامین می شود که در انتهای صفحه اصلی هود قرار گرفته اند. فیلتر نصب شده بر روی هود از جنس الیاف بوده و به سهولت در بازار یافت می شود که با هزینه ی کم قابل تعویض است.

همان گونه که در کلیه اجزا این هود پیشرفت قابل توجهی نسبت به مدلهای مشابه در بازار مشاهده می شود، موتور آن نیز پر قدرت بوده و با توان مصرفی 290 وات و قدرت مکش 450 متر مکعب بر ساعت در سه حالت (سه دور) قابل تنظیم است.

اجاق گاز 5 شعله MG5010 بیمکث

 

گاز صفحه استیل بیمکث مدل MG5010 ، با نمای ظاهری استیل ،یکی از محصولاتی است که این کمپانی مطرح ایرانی به بازار عرضه نموده. گاز رومیزی صفحه استیل بیمکث در ابعاد 50*85 سانتیمتر تولید شده و ولوم های طراحی شده از نوع پلاستیک مقاوم در برابر حرارت است تا در مقابل دمای بالای گاز، آسیبی به ولوم ها وارد نگردد. اجاق گاز صفحه ای توکار بیمکث دارای ترموکوپل استاندارد و سالم است که از اولین و مهم‌ترین موارد ایمنی در اجاق گاز محسوب می شود و عملکرد این تکنولوژی بدین گونه است که در صورت سرریز شدن ، بصورت اتوماتیک گاز را قطع می نماید. ضمنا این اجاق گاز فندک اتوماتیک نیز دارد.

برای نصب اجاق گاز های بیمکث حتما با واحد خدمات پس از فروش این شرکت تماس حاصل نمایید.

اجاق گاز ۵ شعله بیمکث مدل MG 0011

ما زمان زیادی را در آشپزخانه صرف می‌کنیم ، در نتیجه انتخاب درست یک اجاق گاز برای خانه اهمیت زیادی پیدا می کند. انتخاب اجاق گاز کار سختی است. این انتخاب زمانی سخت تر می شود که فضای زیادی برای جا دادن اجاق گاز نداشته باشید و از طرفی بخواهید گزینه انتخابی تان ، هم طراحی زیبا و هم کیفیت بالایی داشته باشد. اجاق گاز ۵ شعله بیمکث مدل  mg0011از جنس شیشه سکوریت شده می باشد که مجهز به ترموکوپل و فندک الکترونیکی است.

ابعاد این اجاق گاز بیمکث به طول ۹۰ و عرض ۵۱ سانتی متر می باشد. در بسته بندی این محصول توسط شرکت بست کابینت و دو عدد بست نگهدارنده شلنگ گاز نیز موجود می باشد. لازم به ذکر هست نوع شیر و سر شعله ها از Defendi ایتالیا و Copreci اسپانیا می باشد. سوخت این اجاق گاز از نوع گاز طبیعی شهری و گاز مایع می باشد. پلو پز این اجاق در وسط قرار گرفته است. هم چنین محل قرار گیری ولوم این اجاق گاز در جلو و از نوع تخت می باشد.

برای نصب اجاق گاز های بیمکث حتما با واحد خدمات پس از فروش این شرکت تماس حاصل نمایید.دارای سیستم ایمنی ترموکوپل است و جنس صفحه اجاق گاز از نوع شیشه و دارای ۵ شعله است. این اجاق گاز شعله پلوپز دارد و محل قرارگیری شعله پلوپز وسط اجاق گاز است.لبه‌های اجاق گاز با ابزار تراش خورده تا زیبایی اجاق را چندین برابر کند. شیشه‌ سکوریت شده از موارد مهم امنیتی به شمار می‌آید که مانع از شکستن سهوی آن شده و در صورت شکستن، خطری کاربر را تهدید نمی‌کند. ولوم‌ها دارای نوعی پوشش عایق حرارتی هستند. سطح مصرف انرژی محصول طبق استاندارد دارای سطح A است.

اجاق گاز صفحه ای توکار بیمکث دارای ترموکوپل استاندارد و سالم است که از اولین و مهم‌ترین موارد ایمنی در اجاق گاز محسوب می شود. که در این محصول برای هر شعله، ترموکوپل مجزا در نظر گرفته شده است. ضمنا این اجاق گاز فندک اتوماتیک نیز دارد.

اجاق گاز ۵ شعله بیمکث مدل MG 0010

ما زمان زیادی را در آشپزخانه صرف می‌کنیم ، در نتیجه انتخاب درست یک اجاق گاز برای خانه اهمیت زیادی پیدا می کند. انتخاب اجاق گاز کار سختی است. این انتخاب زمانی سخت تر می شود که فضای زیادی برای جا دادن اجاق گاز نداشته باشید و از طرفی بخواهید گزینه انتخابی تان ، هم طراحی زیبا و هم کیفیت بالایی داشته باشد. ابعاد این اجاق گاز بیمکث به طول ۸۵ و عرض ۵۰ سانتی متر می باشد. در بسته بندی این محصول توسط شرکت بست کابینت و دو عدد بست نگهدارنده شلنگ گاز نیز موجود می باشد. اجاق گاز ۵ شعله بیمکث مدل MG 0010 از جنس استیل می باشد که مجهز به ترموکوپل و فندک الکترونیکی است.

لازم به ذکر هست نوع شیر و سر شعله ها از Defendi ایتالیا و Copreci اسپانیا می باشد. سوخت این اجاق گاز از نوع گاز طبیعی شهری و گاز مایع می باشد. پلو پز این اجاق در وسط قرار گرفته است. هم چنین محل قرار گیری ولوم این اجاق گاز در جلو و از نوع شیب دار می باشد. برای نصب اجاق گاز های بیمکث حتما با واحد خدمات پس از فروش این شرکت تماس حاصل نمایید.

فر بیمکث مدل MF 0020 توکار برقی

به دلیل تنوع غذایی مختلف امروزه ما استفاده از فر یک نیاز محسوب می شود. انتخاب صحیح فر کار نه چندان آسانی است. این انتخاب زمانی سخت تر می شود که فضای زیادی برای جا دادن فر توکار نداشته باشید و از طرفی بخواهید گزینه انتخابی تان ، هم طراحی زیبا و هم کیفیت بالایی داشته باشد. فر بیمکث مدل MF 0020 توکار برقی با نمای ظاهری شیشه مشکی سکوریت شده و با ابعاد ۵۴*۵۹٫۷*۵۹٫۷سانتی متر عرضه گردیده است.

این فر توکار بیمکث دارای ظرفیت ۷۰لیتر با ۵طبقه پخت است. . دستگیره ی موجود بر روی این فر آلومینیومی بوده و هرگز دچار زنگ زدگی نمی شود. وجود صفحه نمایشی دیجیتالی و صفحه کلیدی لمسی بر روی این هود، امکان اعمال هر نوع تنظیمات را، به آسانی برای افراد محیا می کند و موجب می شود، تنظیمات مورد نظر انجام گیرد.. این فر مجهز به موتور جوجه گردان نیز می باشد. هم چنین از دیگر ویژگی های فر می توان به قابلیت برنامه ریزی آن اشاره نمود. این فر دارای سه نوع پخت به صورت بریان کردن ، پخت معمولی و کباب کردن می باشد.

فر های توکار بیمکث دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

سینک ظرفشویی بیمکث مدل BS-517 توکار

انتخاب درست یک سینک ظرفشویی ، بستگی زیادی به فضایی که در آشپزخانه در اختیار شماست دارد. سینک ظرفشویی بیمکث مدل BS-517 توکار با ابعاد ۵۰*۱۰۲ سانتی متر دارای دو لگن و یک سینی می باشد.

این سینک هم به صورت لگن چپ و هم به صورت لگن راست تولید و عرضه می گردد. این سینک از جنس استنلس استیل با ضخامت ورق ۰٫۸ میلی متر می باشد. عمق آن ۱۵ سانتی متر است. مشتریان می بایست با توجه به فضا و نیاز خود نوع لگن چپ یا راست را انتخاب نمایند. شایان ذکر است ، این مدل دارای آبریز سینی نمی باشد. سینک ظرفشویی بیمکث دارای  گارانتی می باشد.

سینک ظرفشویی بیمکث مدل BS-518 روکار

انتخاب درست یک سینک ظرفشویی ، بستگی زیادی به فضایی که در آشپزخانه در اختیار شماست دارد. سینک ظرفشویی بیمکث مدل BS-518 روکار با ابعاد ۶۰*۸۰ سانتی متر دارای دو لگن و فاقد سینی می باشد.

این سینک از جنس استنلس استیل با ضخامت ورق ۰٫۸ میلی متر می باشد. عمق آن ۱۵ سانتی متر است. شایان ذکر است ، این مدل دارای آبریز سینی نمی باشد. اگر به دنبال استفاده حداکثری از فضای خود می باشید ، سینک های بدون سینی می تواند تا حد زیادی مشکل شما را بر طرف نماید و علاوه بر آن زیبایی نیز به همراه دارد. سینک ظرفشویی بیمکث دارای گارانتی می باشد.

 

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*
*