نمایش: (2959)

آشنایی با محصولات پر فروش استیل البرز

کارخانه استیل البرز تولید کننده و صادر کننده محصولات آشپزخانه از قبیل سینک، گاز، فر و انواع گازها می توان اشاره کرد. این برند محبوب خانواده ایرانی سال هاست با بهره گیری از بهترین ماشین آلات و تکنولوژی دنیا سطح کیفیت مصرف خانواده ایرانی را ارتقا بخشیده و تنوع را چاشنی این کیفیت کرده است.

محصولات پر فروش کمپانی استیل البرز:

سینک 815 :

این سینک از انواع فانتزی توکار است که در زمان نصب باید قاب کابینت در اطراف آن قرار گیرد. لذا بهتر است از همان ابتدا به منظور جلوگیری از ورم کردن کابینت، سفت کاری های لازم را انجام داده و یا از سنگ مصنوعی در اطراف آن استفاده کنید.

سینک 815 توکار استیل البرز در ابعاد 120×52 سانتیمتر ساخته شده که اندازه های لگن بزرگ و کوچک به ترتیب  2/37 × 47 سانتیمتر و 2/33 ×5/35 سانتیمتر است.

عمق لگن های بزرگ و کوچک به ترتیب 18و  17 سانتیمتر بوده و حجم آبی که در آن ها جا می گیرد به ترتیب 30 و 15 لیتر است.جنس ورق های به کار رفته در سینک 815 توکار استیل البرز از نوع استنلس استیل بوده که ضخامت آن ها 0.8 میلیمتر است.

لازم به ذکر است که از نظر کیفیت رنگی، سینک 815 توکار استیل البرز براق است که غالبا این مدل رنگ را می پسندند.

دانستن وزن سینک به منظور انجام عملیات محکم کاری در زمان نصب به منظور ایمن شدن کار لازم است، وزن سینک 815 توکار استیل البرز بدون بسته بندی 8/5 کیلوگرم است.جهت لگن ها را می توانید در زمان خرید تعیین نمایید که لگن بزرگ در کدام سمت از ظرفشویی قرار گیرد.

اجاق گاز 5910s-:

شاید در نظر اول این گاز صفحه‌ای یک گاز معمولی به نظر برسد، اما در طراحی سر شعله‌های آن از فناوری شف استفاده شده است. با وجود این فناوری حرارت شعله‌ها چندین برابر بیشتر از شعله‌های معمولی است و غذاها را با سرعت بیشتری می‌توانید روی این اجاق گاز طبخ کنید.از مهم‌ترین مزایای سر شعله‌های سری شف می‌توان به راندمان بالا HIGH EFFICIENCY و دارا بودن حرارت درونی و بیرونی اشاره کرد. با وجود استفاده از تجهیزات گاز سوز DEFENDI –SABAF ایتالیا، این گاز رومیزی از عملکرد بهتر و عمر طولانی‌تری نسبت به سایر گازهای عرضه شده در بازار برخوردار است. ترموکوپل‌های فوق سریع CAST FUTURA که با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی شده است، هنگام خاموش شدن حرارت هر کدام از شعله‌ها به سرعت جریان گاز را قطع می‌کنند.تا در اثر قطع و وصل شدن گاز شهری یا وزش باد، خاموش شدن شعله‌ها سبب انتشار گاز در فضای آشپزخانه و خانه نشود. ولوم های آلومینیومی که در قسمت جلویی این گاز قرار گرفته‌اند با وجود طراحی ویژه‌ای که دارند، هنگام روشن بودن شعله‌ها گرم نمی‌شوند؛ بنابراین با ایمنی بیشتری می‌توانید از اجاق گاز 5910s- استیل البرز استفاده کنید و نگران سوختن دستتان هنگام کم و زیاد کردن شعله‌ها نباشید. این ولوم ها هنگام استفاده از سر شعله‌های شف به هیچ عنوان در اثر گرم شدن آب نمی‌شوند.همچنین می­توانید ولوم های طراحی شده را 160 درجه به جهت‌های مختلف بچرخانید و درجه حرارت را به میزان دلخواه تنظیم کنید.

بنابراین کمپانی استیل البرز جهت طراحی بدنه این اجاق گاز از فولاد ضد زنگ بهره گرفته است. این فولاد با وجود درخشش خاصی که داد در برابر گرما و رطوبت بسیار مقاوم است؛ بنابراین بدنه اجاق گاز5910s- استیل البرز هنگام استفاده به هیچ عنوان زنگ نمی‌زند یا تیره نمی‌شود.چدن‌هایی که بر روی این اجاق گاز قرار گرفته‌اند دارای لعاب مات هستند. این چدن­ها در قدم اول سبب زیباتر شدن گاز می‌شوند؛ اما مهم‌ترین کاربرد این صفحه چدنی استفاده از آن جهت قرار دادن قابلمه‌ها روی گاز صفحه‌ای است به گونه‌ای که هنگام استفاده به هیچ عنوان لیز نخورند.با وجود این که در گذشته تنها گازهای مبله دارای فندک مناسبی جهت روشن کردن شعله‌ها بودند، اما کمپانی استیل البرز این گاز رومیزی را مجهز به فندک الکتریکی کرده است. این فندک امکان روشن و خاموش کردن گاز را به راحتی برای کاربر فراهم می‌کند، بدون این که نیاز به کبریت یا فندک جداگانه‌ای داشته باشد.

 

 

 


هود 208-sa:

بدنه هود استیل البرز مدل208-sa با استفاده از استیل ضد زنگ ساخته شده است. این استیل در برابر گرما و حرارت به هیچ عنوان اکسید نمی‌شود و تغییررنگ نمی‌دهد؛ بنابراین با آسودگی خاطر کامل می‌توانید از این هود زیبا در منزلتان استفاده کنید، بدون این که نگران تغییر رنگ بدنه یا زنگ زدگی آن باشید.

عرض این هود به اندازه 90 سانتی‌متر و عمق آن به اندازه 50 سانتی‌متر در نظر گرفته شده است. تا نصب این هود در آشپزخانه‌های کوچک نیز امکان پذیر باشد. برای روشن یا خاموش کردن هود و تنظیمات آن کافی است تا انگشتتان را بر روی دکمه‌های طراحی شده در پنل لمسی دستگاه چند ثانیه نگه دارید. با لمس هر دکمه دستور مورد نظر در عرض چند ثانیه اجرا می‌شود و عملکرد هود به دلخواه تغییر می‌کند. این پنل کاملاً درون هود قرار دارد و داری هیچ برجستگی یا فرورفتگی نمی‌باشد؛ بنابراین تمیز کردن بدنه هود نیز با وجود این پنل لمسی راحت‌تر شده است.

با وجود این که نمای ظاهری این هود بسیار هیجان انگیز و خاص طراحی شده است، اما کاربران ممکن است برای خرید آن دچار تردید شوند؛ زیرا هودهای استیل اغلب هنگام استفاده تیره و کدر شده و از جذابیت اولیه برخوردار نخواهند بود.این هود زیبا دارای یک سیستم کاهنده صدا Inverter می‌باشد. به همین دلیل روشن بودن مداوم هود در طول روز به هیچ عنوان سبب ایجاد سر و صدای آزار دهنده نخواهد شد.

با توجه به این که فیلترهای سه لایه قدرت بالایی در جذب آلودگی‌های محیطی دارند؛ بنابراین کمپانی استیل البرز جهت طراحی این هود از یک فیلتر آلومینیومی سه لایه بهره گرفته است. این فیلتر با وجود این که از جنس آلومینیومی طراحی شده، قابل شستشو می­باشد.

کمپانی استیل البرز قدرت مکش 400 تا 800 مترمکعب بر ساعت را برای این هود در نظر گرفته است. تا هنگام روشن کردن هود فضای آشپزخانه در عرض چند دقیقه به طور کامل تهویه شود. با وجود این قدرت مکش، هود استیل البرز مدل208-sa از مصرف انرژی کمتری نسبت به محصولات متنوع عرضه شده در بازار برخوردار می‌باشد.

اجاق گاز 5904-s :

اجاق گاز5904-sاستیل البرز با وجود نمای ظاهری مناسب و شعله‌های متنوعی که دارد. برای افرادی که علاقه‌مند به استفاده از یک اجاق گاز زیبا، جذاب و کارآمد هستند گزینه مناسبی می‌باشد. 
در طراحی این اجاق گاز کمپانی استیل البرز از تجهیزات گاز سوز DEFENDI –SABAF ایتالیا بهره گرفته است. تا گاز علاوه بر نمای ظاهری مناسب از عملکرد خوبی جهت استفاده مداوم برخوردار باشد.

این گاز صفحه ای،رومیزی استیل البرز دارای پنج شعله متفاوت است. شعله پلوپز یا بزرگ‌ترین شعله در قسمت میانی گاز قرار دارد و بقیه شعله‌ها بر اساس درجه حرارتی که دارند در اطراف آن چیده شده‌اند.

 با وجود این که اجاق گاز5904-s استیل البرز دارای شعله پخش کن‌های سری AE است، بنابراین راندمان حرارتی آن در حدود 60% می‌باشد. با وجود این راندمان حرارتی غذاها را می‌توانید. در مدت زمان کمتری بر روی این گاز رومیزی طبخ کنید و نیازی نیست ساعت‌ها در آشپزخانه حضور داشته باشید.

بنابراین کمپانی استیل البرز جهت طراحی بدنه این گاز رومیزی از استنلس استیل بهرهگرفته است.

در این فولاد آلیاژ کروم موجود، تمام خراش‌های ایجاد شده را ترمیم می‌کند و مانع از زنگ زدن یا تغیر رنگ بدنه گاز می‌شود. کمپانی استیل البرز برای امنیت و کارایی بیشتر شعله‌های گاز از محافظ صفحه چدنی با لعاب مات بهره گرفته است. این محافظ هنگام قرار دادن قابلمه‌های بزرگ بر روی اجاق گاز مانع از  لیز خوردن آن‌ها می‌شود.

با توجه به این که ولوم ها از مهم‌ترین اجزای اجاق گازهای رومیزی هستند. کمپانی استیل البرز در قسمت جلویی این گاز ولوم های فلزی توپری را طراحی کرده است. این ولوم ها با وجود این که از جنس برنج هستند، در اثر افزایش دمای گاز به هیچ عنوان گرم نمی‌شوند.

همچنین زاویه چرخش تعین شده برای این ولوم ها 230 درجه می‌باشد. بنابراین کاربران می‌توانند شعله را با چرخش آزادانه ولوم به میزان دلخواه تنظیم کنند.با توجه به این که بیشتر حوادث به دلیل خاموش شدن شعله‌ها و انتشار گاز در محیط رخ می‌دهد. بنابراین اجاق گاز5904- sاستیل البرز به ترموکوپل فوق سريع ORKLI اسپانیا مجهز شده است. با وجود این ترموکوپل، جریان گاز ورودی هنگام خاموش شدن شعله‌ها به طور کامل قطع خواهد شد.

اجاق گاز 5908 G-:

اجاق گاز صفحه ای استیل البرز مدل5908G از جنس شیشه سکوریت و دارای ۵ شعله است. برای طراحی بدنه این اجاق گاز از یک صفحه شیشه‌ای SCHOOT ایتالیا استفاده شده است. این صفحه شیشه‌ای زیبا در برابر افزایش حرارت تا 300 درجه از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد؛ بنابراین حتی در صورت روشن بودن تمام شعله‌ها، به هیچ عنوان بدنه شیشه‌ای گاز ترک نمیخورد و دچار شکستگی نخواهد شد.این صفحه شیشه‌ای در برابر خط و خش نیز مقاوم است. ابعاد این اجاق گاز 50*90 سانتی متر است. این اجاق صفحه ای دارای فندک الکتریکی است. سوخت آن گاز طبیعی و گاز مایع می باشد. هم چنین دارای درجه A انرژی که آن را در دسته اجاق گازهای با راندمان بالا و کم مصرف به شمار می آورد. پلوپز این محصول در وسط قرار دارد. محل قرارگیری محل ولوم این اجاق در جلوی اجاق و از نوع تخت است. ضمنا قطعات اصلی این اجاق گاز ساخت کشور ایتالیا است.

بنابراین همیشه نمای ظاهری گاز از زیبایی خیره کننده‌ای برخوردار خواهد بود. برای پاک کردن صفحه گاز کافی است از یک دستمال نرم و اسپری شوینده استفاده کنید؛ زیرا با وجود شیشه‌ای و لیز بودن بدنه، کلیه لکه‌های چربی با یک بار دستمال کشیدن به طور کامل از بین می‌روند.

سینک 734:

همواره در خرید انواع سینک های ظرفشویی من جمله سینک 734 توکار استیل البرز باید توجه داشت که این سینک جزء ثابتی از آشپزخانه شما است. هر چه جنس سینک و کیفیت کالا مناسب باشد، ماندگاری بیشتری داشته و بدون هیچ گونه مشکلی می توانید تا سالیان طولانی از آن استفاده کنید. لذا در زمان خرید سینک نباید فقط به دنبال ظاهر آن باشید بلکه هم به زیبایی و هم به جنس و کارایی آن توجه داشته باشید.

   از نظر اندازه سینک 734 توکار استیل البرز در ابعاد  توکار و روکار طراحی و تولید می شود که دارای دو لگن با اندازه های مساوی معادل 36×36 سانتیمتر است. این دو لگن در یک سمت کنار هم و سینی سینک در طرف دیگر قرار گرفته است. عمق این دو لگن نیز با هم برابر و معادل 20.5 سانتیمتر است که در هر کدام از آن ها حدود 27 لیتر آب گنجانده می شود.

  ورق های استنلس استیل 304-10/18 ساخته شده است که ضخامت آن ها برابر  8/0 میلیمتر   است. توجه داشته باشید که برای این که زیبایی سینک حفظ شود باید حتما نسبت به تمیز کردن و جرم گیری آن در بازه های زمانی منظم عمل کنید. پیشنهاد این است که از مواد طبیعی همانند سرکه و جوش شیرین و یا مایع براق کننده خود سینک استفاده نمایید. از نظر وزنی نیز لازم است بدانید که سینک 734 توکار استیل البرز بدون بسته بندی وزنی معادل 9/5 کیلوگرم است.

هود 461sa:

هود مورب461sa استیل البرز با وجود رنگ مشکی و طراحی منحصر به فردی که دارد، گزینه مناسبی جهت استفاده در آپارتمان‌های شیک و مدرن امروزی محسوب می‌شود. این هود استیل البرز با وجود این که از قدرت مکش فوق‌العاده‌ای برای پاک‌سازی هوای محیط برخوردار می‌باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هود که آن را نسبت به سایر هودهای عرضه شده در بازار متمایز می‌کند، استفاده از یک موتور و فن فلزی درون این دستگاه است. با وجود این که این هود مورب به صورت تک موتوره طراحی شده است. به گونه‌ای که به محض روشن کردن هود می‌توانید هوای محیط را در عرض چند ثانیه تهویه نمایید.همچنین این هود با وجود دارا بودن فن فلزی، دارای عملکرد بهتر و طول عمر بیشتری می‌باشد. برای این هود مورب قدرت مکش 400 تا 800 مترمکعب بر ساعت در نظر گرفته شده است. با وجود این قدرت مکش فوق­العاده بوی غذاهایی که در فضای خانه و آشپزخانه پخش شده است به خوبی تهویه می‌شود و به هیچ عنوان در طول آشپزی و پس از آن، بوی آزار دهنده مواد سرخ کردنی در فضای خانه باقی نخواهد ماند.

کمپانی استیل البرز با توجه به نیاز کاربران از سیستم کاهنده صدا Inverter در طراحی این هود مورب هیجان انگیز بهره گرفته است. با وجود این سیستم، سر و صدای هود هنگام استفاده کاهش چشم‌گیری پیدا می‌کند و صدای حاصل از روشن بودن مداوم هود هنگام آشپزی به هیچ عنوان آزار دهنده نخواهد بود.یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام بررسی ویژگی‌های این هود استفاده از فیلترهای آلومینیومی قابل شستشو درون آن است. این فیلترها که به صورت سه لایه طراحی شده­اند، تمام آلودگی‌های موجود در محیط را به خوبی جذب می‌کنند.همچنین با وجود این که جنس آلومینیوم برای این فیلترها در نظر گرفته شده است، پس از چندین ماه استفاده از هود، به راحتی می‌توانید فیلترها را بشویید و درون دستگاه قرار دهید.

محصولات لوکس کمپانی استیل البرز:

اجاق گاز 5902-c:

اجاق گاز صفحه ای استیل البرز مدل5902-c با صفحه سرامیکی مشکی و پنج شعله با یک شعله پلوپز در وسط اجاق گاز های رومیزی استیل البرز دارای چهار گواهینامه استاندارد بین المللی و استاندارد ملی ایران می باشند. از نظر ظاهری و در دید اول، طراحی اجاق گاز رومیزی استیل البرز بسیار زیبا می باشد و نگاه بیننده را در همان ابتدا به خود خیره می کند. خطوط منحنی شکل که ولوم ها را به سرشعله ها متصل کرده، در کنار شبکه چدنی با طراحی جدید باعث دوچندان شدن زیبایی این اجاق گاز رومیزی شده است.
یکی از محصولات ارائه شده توسط  شرکت استیل البرز، گاز صفحه سرامیکی 5902-cمی باشد که در ابعاد 92*52 سانتیمتر ایتالیا طراحی شده است. گاز 5902-c استیل البرز به 5 شعله با تجهیزات گاز سوز اصلی SABAF و ترموکوپل می باشد تا در صورت سرریز گاز بطور اتوماتیک خاموش گردد. لازم به ذکر است که شبکه نگهدارنده مشعل ها از جنس چدن و کلاهک آهنی لعاب شده است.

ماکروویو 441MH:

همیشه برای آشپزخانه های ایرانی، داشتن مایکروویو یکی از الزامات و واجبات است. کار کردن راحت با این وسیله به علاوه استفاده نکردن دائم از فر، می تواند از مهم ترین عوامل خرید مایکروویو در ایران باشد.

ابعاد مایکروویو استیل البرز 60 سانتی متر عرض و 45 سانتی متر طول دارد و تقریبا ابعاد مناسبی برای قرار گرفتن در مکان های مختلف آشپزخانه می باشد. صفحه نمایش این محصول به شکل کاملا الکترونیکی است که تنظیمات اعمال شده بر روی آن قابل مشاهده است، ولوم درجه حرارت نیز بر روی آن طراحی  شده است. رنگ شیشه ای که در ساخت آن به کار گرفته اند مشکی است، هم چنین جنس آن از استیل می باشد. تایمر قطع کردن این مایکروویو مزیت زیادی به آن بخشیده است که سر وقت و با توجه به میزان زمانی که تنظیم کرده ایم، مایکروویو خاموش می شود. سینی قرار داده شده در این مایکروویو گرد است و برنامه پخت آن به 10 بخش تقسیم بندی می شود که هم به صورت دستی و هم اتوماتیک می توان این برنامه پخت را اعمال کرد. بدنه مایکروویو توکار استیل البرز کاملا از استیل ساخته شده و باعث می شود فرسودگی این محصول در طول مدت زمان بیشتر به کم تر از صفر برسد. شیشه طراحی شده بر روی آن سه جداره و ضد نشت است و با آسودگی کامل می توانیم بالاترین درجه حرارت را بر روی این مایکروویو اعمال کنیم. یکی از مهم ترین مشخصات و مزیت های مایکروویو استیل البرز، داشتن برنامه قفل کودک است که در محصولات مشابه چنین برنامه ای دیده نمی شود.

فر برقی FE4  :

با وجود آشپزخانه های کوچک و کم جا استفاده از حداکثر فضا برای افراد در منزل ضروری است به همین دلیل نصب فرهای توکار در آشپزخانه تا حد زیادی این محدودیت فضا را کاسته است.

ابعاد فر برقی FE4 استیل البرز در حدود 60*60*54 سانتی‌متر است و جهت استفاده از این فر باید فضایی در این اندازه در اختیار داشته باشید. ظرفیتی که جهت پخت و پز غذاها درون این فر برقی در نظر گرفته شده است در حدود58 لیتر است؛ بنابراین همانند یک فر معمولی می‌توانید از این دستگاه استفاده نمایید و غذاهایی خوش طعم طبخ کنید. فن کانوکشن طراحی شده درون این فر حرارت را به صورت سه بعدی پخش می‌کند. به گونه‌ای که تمام قسمت‌های غذا پخته می‌شوند و هیچ قسمتی از غذاها خام باقی نمی‌ماند یا در اثر افزایش حرارت نمی‌سوزد.فر برقی FE4 استیل البرز با وجود شیر ترموستاتیک دارای دمای مناسبی جهت پخت غذا می‌باشد.همچنین با وجود 4 قفسه طراحی شده درون فر می‌توانید سینی لعابی را در قسمت‌های پایین‌تر یا بالاتر  فر قرار دهید  تا غذاها حرارت یکنواختی را دریافت کنند.به عنوان مثال جهت پخت غذاهای ترد و فست فودی بهتر است غذا را در طبقات بالایی یا میانی قرار دهید؛ اما در صورتی که علاقه‌مند به طبخ خوراک سبزیجات هستید می‌توانید ظرف حاوی غذا را در قفسه‌های پایین‌تر قرار دهید تا مواد مغذی سبزیجات حین پخت حفظ شود.

 وجود 14 عملکرد گوناگون، امکان پخت غذاهای مختلف را به سادگی برای کاربر فراهم می‌کند. به گونه‌ای که کلیه غذاهای سرخ کردنی مانند مرغ، ماهی و ... را می‌توانید درون فر برقی FE4 استیل البرز طبخ کرده و نوش جان نمایید.رنگ بدنه فر از جنس لعاب الکترو استاتیک است که در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم است؛ بنابراین هنگام استفاده مداوم از این فر برقی نگرانی از بابت تغییر رنگ بدنه نخواهید داشت.درب شیشه‌ای دو جداره و نشکنی که در قسمت جلویی فر قرار دارد مراحل پخت غذا را به خوبی به نمایش می­گذارد ودستگیره آلومینیومی امکان باز و بسته کردن درب فر را برای کاربر ساده‌تر می‌کند.صفحه کلید این فر توکار برقی به صورت لمسی طراحی شده است و با وجود پنل ال سی دی طراحی شده زمان بندی پخت و درجه حرارت درونی فر قابل مشاهده است.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*
*