نمایش: (4114)

کدام مدلهای قهرمان بیشترین فروش را دارند

تفاوت شیرآلات ایرانی و خارجی:

هرگز نمیتوان گفت محصولات خارجی بهتر از ایرانی ها هستند. به دلیل اینکه همه ی شرکت های اروپایی یا آمریکایی ، سفارش محصولاتشان را به کشور چین می دهند و چین تحت لیسانس این شرکت های اصلی به تولید محصول می پردازد. چین هم محصولاتی تولید می کند که با کمی کیفیت پایین تر مشابه محصولات تحت لیسانس است ، اما می توان گفت تفاوت چندان زیادی هم ندارند.

قهرمان با ۳۸ سال سابقه در عرصه ی تولید شیرآلات بهداشتی و صادرات آنها رتبه اول را دارد. شیرآلات قهرمان در دسته یکی از برترین تولیدکنندگان شیرآلات قرار دارد، و تجربه ای درخشان در این صنعت کسب کرده است. ۵ سال گارانتی و ۱۵سال خدمات پس از فروش از ویژگیهای محصولات این شرکت می باشد، کارتریج سدال ساخت کشور اسپانیا می باشد. شرکت در ادامه به معرفی چند نمونه از شیرآلات قهرمان می پردازیم.

 

شیرآلات لوکس قهرمان:

این ست ها به دلیل شکل ظاهری متفاوت و رنگ و جذابیت جدید محصول مورد استقبال لوکس پسندان هستند و البته از قیمت بالاتری هم نسبت به دیگر محصولات برخوردار هستند.

تنسو رویال مشکی طلایی:

شیر تنسو رویال طلایی قهرمان طرح اقتصادی مدل تنسو میباشد که با بهره گیری از کارتریج ۳۵ و طراحی ظریف تر عرضه شده است. طراحی شکیل این محصول در مقایسه با سایر مدل های کارخانه شیر آلات قهرمان و نیز بهره گیری از خروجی و اهرم سمت چپ برای مدل های آفتابه و دوش این مدل را به شکیل ترین مدل طلایی قهرمان تبدیل کرده است

تنسو رویال طلایی:

شیر تنسو رویال طلایی قهرمان با بهره گیری از کارتریج ۳۵ و طراحی ظریف تر عرضه شده است. طراحی شکیل این محصول در مقایسه با سایر مدل های کارخانه شیر آلات قهرمان و نیز بهره گیری از خروجی و اهرم سمت چپ برای مدل های آفتابه و دوش این مدل را به شکیل ترین مدل مشکی طلایی قهرمان تبدیل کرده است.

 

صدف طلایی قهرمان:

 

شیر صدف طلایی قهرمان یکی از منحصر به فردترین مدلهای شیرآلات موجود در بازار ایران میباشد. متفاوت از نظر ساختاری و استفاده از کارتریج استاندارد آلمانی این مدل را با تمام شیرآلات چه ایرانی و چه خارجی متفاوت کرده است.

قیمت این محصول در مقایسه با مدلهای قهرمان آنرا در دسته گران قیمت قرار میدهد.

 

آنتیک طلایی:

شیر آنتیک قهرمان نیز در یک گستره طویل، چپ به راست گسترده شده و از علم آبریز بند و فاصله قابل توجه از دیوار محل نصب بهره می گیرد.

شیر آنتیک قهرمان اتصال اهرم قطع وصل جریان از بالای شیر نیز از مشخصات مورد توجه این محصول می باشد .علم آبریز بند که دو خم در طول آن قرار داده شده و فاصله مناسبی ایجاد می کند.

مقایسه شیرآلات پر فروش قهرمان:

این ست ها از نظر قیمت و متداول بودن و همه پسند بودن مدل ها بیشتر مورد پسند مشتریان می باشد.

آبشار رویال:
شیر آبشار رویال قهرمان طراحی منحصر به فرد دارد. پایه شیر و اهرم بسیار کوچک طراحی شده است و برای فضاهای کم جا نیز قابل استفاده می باشد. در انحنای علم شیر از قو الهام گرفته شده است. ارتفاع علم شیر مناسب است و برای مصارف عمومی در صورتیکه نیاز به یک شیر با قیمت مناسب و طول عمر بالا داشته باشید استفاده از این شیر توصیه می گردد. این شیر جزو شیرهای با پایه استوانه ای دسته بندی می گردد. کارتریج این شیر اسپانیا است و اندازه ی کارتریج 35 می باشد. شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله میباشد .

 

تنسو رویال:

شیر قهرمان مدل تنسو رویال با دستگیره ای اهرمی از جنس سرب ساخته شده است. بدنه شیر قهرمان از شمش برنج و دارای کارتریج سدال ساخت کشور اسپانیا است، اندازه ی کارتریج این شیر 35 می باشد. شیرآلات  قهرمان با 5 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد.

 

ایتالیایی:

شیر قهرمان مدل ایتالیایی با وجود کیفیت ساخت، جنس، ضمانت و گارانتی استفاده از کارتریج اسپانیایی و طول عمر مناسب شیر باعث افزایش فروش این شیر شده است و این مدل شیر را به یکی از منحصر به فرد ترین شیرآلات کرده است. ارتفاع این شیر برای مصارف عادی مناسب است. اهرم آن به سمت کنار می باشد وپایه این شیر از نوع استوانه ای می باشد. شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله در سراسر کشور می باشد.

 

اسپانیایی: 

شیر قهرمان مدل اسپانیایی با وجود کیفیت ساخت، جنس، ضمانت و گارانتی استفاده از کارتریج اسپانیایی با اندازه ی 35 و طول عمر مناسب شیر باعث افزایش فروش این شیر شده است و این مدل شیر را به یکی از منحصر به فرد و پرفروش شیرآلات کرده است. ارتفاع این شیر برای مصارف عادی مناسب است. اهرم آن به سمت کنار می باشد وپایه این شیر از نوع استوانه ای می باشد.

شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله میباشد.

 

 

و مدلهایی که استقبال کمتری از آنها شده است عبارتند از :

این ست ها از نظر تنوع مدل و گران قیمت بودن نسبت به سایر مدل ها کمتر مورد پسند مشتریان می باشد.

ارکیده:
ست شیرآلات قهرمان مدل ارکیده که شامل شیر توالت،دوش و روشویی ، با ظاهری زیبا و شکیل، از محصولات این کارخانه می باشد. این شیرآلات به صورت اهرمی می باشد. البته ست این محصول همچنان کامل نیست و روشویی این مدل تولید نشده است . قهرمان در تمامی شیرآلات خود کارتریج سدال اسپانیا را تعبیه کرده و نوع آبکاری شیر قهرمان مدل ارکیده نیکل کروم با ضخامت 15 میکرون می باشد. شیرآلات قهرمان محصولات خود را با 5 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان ارجمند قرار داده است.

 

فلت صدف:

شیرآلات قهرمان مدل فلت صدف شامل شیر توالت، دوش، آشپزخانه ثابت و روشویی، با ظاهری زیبا و شکیل، از محصولات این کمپانی محبوب و مطرح دنیا می باشد . قهرمان در تمامی شیرآلات خود کارتریج سدال اسپانیا با اندازه ی 35 را تعبیه کرده و نوع آبکاری شیر قهرمان مدل فلت صدف نیکل کروم با ضخامت 15 میکرون می باشد. علم این شیر از نوع تخت می باشد. همچنین علمک شیرهای فلت صدف بصورت ثابت طراحی شده است. شیرآلات قهرمان محصولات خود را با 5 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان ارجمند قرار داده است.

 

فلت:

شیر مدل فلت قهرمان که اولین نمونه از شیر آلات مکعبی شکل می باشد آغازگر تولید نمونه هایی است که ساختار استوانه ای مرسوم در تولید شیرآلات را تغییرداده است. استفاده از کارتریج سدال ساخت اسپانیا با اندازه 35 و از مزایای دیگر این محصول میتوان به علم ریختگی بلند و ارتفاع علم از سطح سینک اشاره نمود. شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله میباشد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش:

  • شیرآلات قهرمان دارای ۵ سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش میباشد.
  • گارانتی شیرآلات قهرمان به صورت تعمیر کالا در محل میباشد و برای دریافت این خدمات کافیست با شماره ۳۳۸۹۵۰۱۰ -۰۲۱ تماس حاصل نمایید.
  • در دوره گارانتی هیچ هزینه ای از مشتری بابت تعمیرات دریافت نمیگردد.
  • پس از اتمام گارانتی محصولات شیرآلات قهرمان مشمول ۱۵ سال خدمات پس از فروش میباشند.
  • در دوره خدمات و پایان گارانتی شیرآلات قهرمان هزینه تعمیر از مشتری دریافت میگردد.
  • لازم به توضیح است که فلاش تانک های قهرمان مشمول ۲۰ سال گارانتی میگردد.
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*
*