نمایش: (1907)

آنچه باید راجع به خرید توالت فرنگی بدانید

امروزه در تمامی منازل توالت های فرنگی موجود می باشد شاید یکی از دلیل هایی که امروزه سرویس های بهداشتی در منازل راه پیدا کردند مساحت کم منازل و مصرف شخصی از سرویس بهداشتی ها می باشد. سرویس بهداشتی به دو نوع ایرانی و فرنگی تقسیم بندی می شوند.

در هنگام خرید توالت فرنگی باید به نکات متفاوتی توجه کنید. این نکات شامل مسائلی از قبیل اندازه توالت فرنگی، بلندی و کوتاهی، جنس چینی مورد استفاده در توالت فرنگی و نوع شوتینگ آن دقت داشته باشید.

اندازه توالت فرنگی به مقدار فضای قرارگیری برای توالت فرنگی بستگی دارد. که آکس قرارگیری توالت شمارا تعیین میکند و این ابتدایی ترین و مهمترین بخش انتخاب توالت فرنگی می باشد. مناسب ترین فاصله 30 سانتی متر می باشد. اما اندازه های 25 یا 35 سانتی متر هم در بازار می باشد که این به این منظور است که شما باید اندازه‌ی مناسب را اندازه گیری کنید.

 

 

از دیگر شرایطی که باید به آن توجه کنید مصرف آب و سیستم شوتینگ و تخلیه توالت می باشد.


از دیگر مواردی که باید به آن توجه کنید قدرت سیفون برای تخلیه‌ی ضایعات می باشد، که با مصرف کمترین آب بیشترین قدرت تخلیه را برای شما فراهم کند که در بعضی از توالت ها به صورت چرخشی و آرام این تخلیه انجام می شود و در بعضی دیگر به صورت مکشی و یکباره انجام می شود.

 

ازتفاع توالت فرنگی نیز از دیگر مواردی است که هنگام خرید توالت باید به آن توجه کنید. بهترین ارتفاع قرارگیری توالت فرنگی 40 سانتی متر می باشد. اما این ارتفاع برای استفاده‌ی کودکان کمی سخت می باشد اما برای بزرگسالان و افراد مسن که دارای کمر درد و پا درد هستند مناسب می باشد.

مورد آخری که باید حین خرید توالت به آن توجه کنید شکل لگن توالت فرنگی می باشد. اشکال دایره ای در این توالت ها فضای کمتری را اشغال می کنند اما شکل بیضی در این لگن ها برای نشستن راحت تر می باشد.

 

 

 

از دیگر نکاتی که امروزه در خرید توالت فرنگی باید به آن توجه کنید سیفون دستشویی می باشد. سیفون هایی را انتخاب کنید که دارای تخلیه آب به صورت دو مرحله ای می باشند که یک دکمه آن آب کمتری را تخلیه می کند و دیگری تمام آب داخل تانکر را تخلیه می کند.

(1)
  • star 1397-03-13

    سلام
    لطفا قیمت توالت فرنگی که مجهز به سیستم تخلیه واتر جت باشد رو بذارید.
    توالت فرنگی

    پاسخ مدیر:

    سلام وقت بخیر، کلیه محصولات ما دارای قیمت می باشند. اگر محصول جدیدی مدنظرتان می باشد بفرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید
*
*
*