14 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

سینک توکار اخوان کد 318

سینک ظرفشویی اخوان مدل 318 از نوع گروه باکسی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 120 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن عمیق و جامایع  می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .

33,320,000 ریال
تخفیف 4,000,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت اخوان

لوازم آشپزخانه اخوان

سینک های ظرفشویی امروزه در تعداد لگن، اندازه ی قرار گیری روی کابینت و عمق لگن ها متفاوت هستند و تنوع زیادی دارند. به همین منظور زمانی که شما اقدام به انتخاب کنید با گستره ای از تنوع و کیفیت روبرو می شوید.کارخانه ی شناخته شده ی اخوان اقدام به ساخت سینک های ظرفشویی در طرح ها و مدل های متنوع کرده است.از جمله مدل های شناخته شده این برند خوش نام سینک ظرفشویی کد 318 است.

این سینک از نوع سینک های فانتزی و توکار است به این معنی که ضخامت این سینک در حدود 8/0 میلیمتر است. سینک های اخوان به دلیل استفاده کروم، از درخشانی و زیبایی چشم نوازی برخوردار است. دارای دو لگن است. عمق لگن بزرگتر 19 سانتی متر و لگن کوچکتر 17 سانتیمتراست و فاصله ی بین دو لگن 2 سانتی متر است. سیفون این سینک از نوع فانتزی است یعنی محل خروج آب بزرگ است. این سینک دارای یک عدد سینی است که محل آبریز سینی به صورتی است که آب از طریق فاضلاب داخل خود سینک تخلیه میشود که شما می توانید به راحتی از آب چکان روی سینی بهره مند شوید. محل نصب شیر (سوراخ) هم دارد.شما می توانید در هنگام سفارش نوع لگن (راست یا چپ) سینک مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این سری از سینک ها جا مایعی هم وجود دارد. طراحی ساده سینی ظرفشویی و وجود شبکه شبکه در روی سینی ظرفشویی بر ظرافت و زیبایی کار افزوده است.

این سینک دارای طول 120سانتی متر در عرض 50 سانتی متر است. با خرید سینک های فانتزی، سبد میوه شور پلاستیکی باکسی، تخته گوشت پلاستیکی و لگن پلاستیکی باکسی و جا مایع هم همراه این محصول می باشد.

ویژگی ها

مشخصات اصلی

گروه سینک : فانتزی
نوع سینک : توکار
نوع استیل : استیل معمولی

ابعاد

طول : 120
عرض : 52

ویژگی های اضافی

وضعیت سینی :
تعداد لگن : دو لگن
تخته گوشت :
لگن میوه شور :
جامایع :
سیفون اتومات :

سایر مشخصات محصول

عمق لگن : 200 میلیمتر
ضخامت ورق : 0.8 میلیمتر
قطر سینک گرد :
ویژگیهای دیگر سینک : متعلقات » سیفون – سبد پلاستیکی – تخت گوشت شیشه ای – جامایع – بست و زیر آب، دارای 10 سال گارانتی
نوار آب بندی :
سبد میوه شور :
سر ریز سینی :
سر ریز لگن :
سیفون :
رنگ سینک : استیل Steel

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها