4 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیر ظرفشویی آبشار جدید قهرمان

شیرآلات قهرمان مدل آبشار 2 یا آبشار جدید

قهرمان این مدل از سری محصولاتش را برای آن دسته از مشتریانی که می خواهند بودجه کمتری برای شیرآلات اختصاص دهند، تولید نمود.

سرویس آبشار 2 قهرمان نسبت به دیگر محصولات قهرمان از جسه ی ریز تری برخوردار است.

این طرح شیرالات قهرمان مناسب برای محل های کوچک و کم جا می باشد.

شایان ذکر است که در مکان هایی که فشار آب مناطقی که

...
  • کروم براق (Shiny Chrome) کروم براق (Shiny Chrome)
موجود
21,000,000 ریال
تخفیف 3,360,000 ریال
17,640,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت قهرمان

شیرآلات بهداشتی قهرمان

شیرآلات عبارتند از مجموعه‌ای از قطع کننده‌ها که در انتهای خطوط لوله‌های آب نصب می‌شوند و عمل قطع و وصل کردن جریان آب و تنظیم شدت جریان و ترکیب آب سرد و گرم را با هم به عهده دارند. بطور کلی شیرها به دو نوع بهداشتی و صنعتی تقسیم می‌شوند. کارخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان ، یکی از پیشتازان ، درعرصه تولید شیرهای ساختمانی ،لوازم و تجهیزات حمام وشیر آلات الکترونیکی و بیمارستانی است   محصولات این کارخانه، با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استانداردهای بین المللی میباشد که قابلیت رقابت با تولیدات دیگر کشورهای صنعتی مانند آلمان را داراست بنابراین کارخانه قهرمان،بخش زیادی از تولیدات خود را به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر میکند، که این امر ،در شکوفایی صنعت این مرز و بوم ،نقش بسزایی دارد.کارخانه قهرمان با 35 سال سابقه در ساخت شیر آلات و بزرگترین صادر کننده شیر آلات به اروپا و آفریقا اقدام به تولید محصولی به نام ظرفشویی آبشار 2 کرده است.

شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند. اندازه ی شیر ظرفشویی در قسمت آبریز تا سینک 20 سانتی متر و طول دسته ی آن 10 سانتی متر می باشد. این اندازه ها نشانگر این است که محصول آبشار 2 جزو محصولاتی است که متناسب با آشپزخانه ای است که شما می خواهید از حداقل فضا بیشترین استفاده را بکنید.

کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی آبشار 2 از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی محصولات قهرمان از جنس برنج است. دسته ی این محصول از جنس فلز است.

دارای گواهی ایزو ۹۰۰۱ و استاندارد ایران می باشد.

ویژگی ها

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی متحرک
شیر تصفیه آب :

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : آشپزخانه (ظرفشویی،سینک)
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها