7 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیر ظرفشویی اهرمی کسری سری مهتاب رنگ طلایی

وزن:1955 گرم

ضخامت آبکاری:20  میکرون

استاندارد ملی ایران به شماره 6679

استاندارد CE اروپا

 ISO 9001:2008

5 سال ضمانت کلیه قطعات

  • طلایی (Gold) طلایی (Gold)
موجود
25,400,000 ریال
تخفیف 5,590,000 ریال
19,810,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت شیرآلات کسری

شیرآلات بهداشتی کسری

شیرآلات عبارتند از مجموعه‌ای از قطع کننده‌ها که در انتهای خطوط لوله‌های آب نصب می‌شوند و عمل قطع و وصل کردن جریان آب و تنظیم شدت جریان و ترکیب آب سرد و گرم را با هم به عهده دارند. از دیرباز تا کنون استفاده از آب آشامیدنی به صورتی که بهداشتی باشد امری چالش بر انگیز برای انسان می باشد. از این رو در این دوران به دلیل گسترش شهرها و طبیعتا نیاز روز افزون به آب آشامیدنی، تهیه ی آب آشامیدنی اولین قدم و رساندن این آب آشامیدنی به دست مصرف کننده با همان کیفیت امری دیگر است. در حال حاضر استفاده از شیر آب که دارای استاندارد می باشد و هیچگونه سرب و مواد سمی در آن مصرف نشده باشد ضروری است.

 کارخانه ی شیر آلات کسری یکی از پیشگامان تولید شیر آلات در ایران می باشد که وارد کننده قطعاتی از قبیل کارتریج، روشویی، علم دوش و دیگر قطعات از کشور ایتالیا، جمهوری چک و چین می باشد. یکی از تولیدات این کارخانه که مورد پسند بسیاری از خانواده ها است شیر ظرفشویی مهتاب طلایی می باشد.

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی شیر ظرفشویی مهتاب طلایی، فاصله ی بین دو لوله 18 سانتی متر است و طول دسته آن 12 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. اندازه در قسمت آبریز 30 سانتی متر می باشد.

کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی مهتاب طلایی از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس pvd می باشد که به معنی رنگ تقویت شده روی محصول است که در برابر آب و هوا کاملا سالم باشدو زیبایی خود را حفظ کند.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1955 گرم می باشد.

ویژگی ها

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی متحرک
شیر تصفیه آب :

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : آشپزخانه (ظرفشویی،سینک)
رنگ شیرآلات : رنگ طلایی (Gold)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها